Beantwoord

emailadres na aanmelding al in gebruik?

  • 8 May 2024
  • 6 reacties
  • 58 Bekeken

  • is een Top Poster
  • 5 reacties

Aangemeld bij Odido voor internet & tv. Na aanmelding moet ik een account aanmaken voor de overstapservice: echter schijnt dit emailadres al in gebruik te zijn. Ik heb geen idee waarvan, maar volgende stap was het wachtwoord resetten. Daar krijg ik wel de e-mail om wachtwoord te resetten (logisch want het is mijn emailadres), maar bij het navigeren naar de wachtwoord reset pagina geeft hij aan dat er een code is gestuurd naar een telefoonnummer: maar dit telefoonnummer herken ik helemaal niet (ook geen oude of van een familielid). 

Hoe kan dit opgelost worden, want ik moet gegevens aanvullen voor de overstapservice? En daarbij wil ik natuurlijk ook gewoon normaal in een account inloggen tijdens mijn klantperiode.

Groet, YB88

icon

Beste antwoord door Tommie van Odido 8 May 2024, 14:10

Bekijk origineel

6 reacties

Update: inmiddels wel via de link in sms/e-mail de gegevens van mijn oude provider kunnen doorgeven, zo lijkt het.

Het probleem dat ik geen account kan aanmaken vanwege al bestaand account i.c.m. een voor mij onbekend telefoonnummer bestaat nog steeds.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @YB88, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Ik ben meteen voor je gaan kijken en het e-mailadres is gekoppelt aan een oud Tele2 abonnement. Ik heb de koppeling verwijderd en als het goed is moet je nu een account kunnen aanmaken met je eigen e-mailadres. Kan je mij laten weten of het gelukt is? 

Hoi @Tommie van Odido,

het is gelukt. Ik heb een account. Het toevoegen van een bestaand abonnement lukt nog niet, maar ik ga ervan uit dat dat komt doordat de overstap pas over een hele tijd pas in gaat en dat ik dat pas tzt kan doen?
De foutmelding is in ieder geval: de ingevulde gegevens komen helaas niet voor in onze systemen. Controleer de gegevens en probeer het nog eens.

Groet

Reputatie 7
Badge +9

Ah ik zie dat je vandaag de order geplaatst hebt @YB88. We hadden vandaag een bug in het systeem waardoor nieuwe orders niet naar het andere systeem gestuurd werden. Dit is opgelost maar alle nieuwe orders worden met terugwerkende kracht gesynchroniseerd met het andere systeem. Zodra dit gedaan is kun je de koppeling maken! 

@Tommie van Odido : de foutmelding komt nog steeds in beeld. Zeker weten dat het niet komt doordat mijn abonnement pas op 5-9 in gaat? Alhoewel ik natuurlijk graag eerder een overzicht van mijn abonnementsgegevens zou willen inzien.

 

Groet, YB88

 

Reputatie 7
Badge +9

De order is nog steeds niet gesynchroniseerd met ons andere systeem @YB88. De nasleep lijkt iets langer te duren dan we hadden gehoopt. Hopelijk wordt het snel opgelost! 

Reageer