Beste T-Mobile,
Tot nu toe ervaar ik het slechtste wat ik in mijn leven heb meegemaakt wat betreft klantenservice.
Om te beginnen 31-08 heb ik een aanvraag gedaan voor Uit&Thuis van T-Mobile.
1e blunder was dat ik een simkaart geleverd kreeg op een andere naam (Ene J. **** uit Hoogvliet),
maar volgens de administratie was deze wel degelijk gekoppeld aan mij. Dit was rechtgetrokken en mijn mobiele nummer was keurig 30-09 geporteerd naar T-Mobile.
Mijn glasvezel verbinding zou 26-09 aangesloten en geactiveerd worden. Ook die dag had Guidion de installatie verricht en sindsdien zit ik zonder een degelijke verbinding in deze periode.
En de hel breekt los, wachttijden van minimaal 45 minuten, gesprekken die afgebroken worden en telkens maar u moet 5 werkdagen wachten, wij maken een ticket aan voor de backoffice.
Er was een probleem bij KPN NetwerkNL (voormalig Reggefiber) en zij hebben een systeemfout verholpen waardoor er weer een nieuwe order ingelegd kan worden. Dit hebben jullie samen met mij telefonisch na 3 weken ontdekt en mij sinds die tijd van het kastje naar de muur gestuurd te hebben.
Nu krijg ik weer te horen er is een verzoek uitgezet bij de BackOffice en u moet weer 5 werkdagen wachten totdat wij een nieuwe order doorzetten bij KPN.
U kunt in de systemen nagaan hoe vaak ik heb gebeld, hoeveel uren ik hier al aan heb besteed.
Reggefiber zegt duidelijk wij hebben een nieuwe order nodig van de uw provider. Jullie aan de telefoon wij wachten op Reggefiber.. moet ik zo nog een maand wachten?!
Met ongenoegen maar toch een vriendelijke groet,
Johan ter Mors