Ik heb vandaag een aanvraag gedaan voor glasvezel echter had ik al een account, omdat ik een paar jaar geleden ook al klant ben geweest. Nu krijg ik het niet voor elkaar mijn nieuwe abonnement toe te voegen. Ook niet via de persoonlijke url. Ik krijg dan een foutmelding dat ik het abonnement niet kan toevoegen. Kan iemand dit voor me oplossen?
Klantnummer: XXXX
Ordernummer: XXXX
Adres van oude account/abonnement was anders omdat ik in de tussentijd ben verhuist.
Emailadres is identiek en ik kan inloggen na een wachtwoord reset maar ik ik zie nu geen abonnementen en ik kan ook het nieuwe abonnement niet toevoegen. Status van mijn bestelling kan ik dus zo ook niet in de gaten houden.
Moderator edit: plaats geen persoonsgegevens in een openbaar bericht.
Foutmelding die ik krijg als ik het abonnement probeer toe te voegen:
Het is niet mogelijk dit mobiele nummer te koppelen.
Vreemde melding want het gaat om een thuis abonnement.
Goedemorgen
Welkom terug! Account problemen kunnen gelukkig meestal snel worden opgelost. Ik heb i.i.g. even een melding gemaakt vanwege het plaatsen van privégegevens. Neem ter informatie ook nog even de community huisregels door. Een community moderator zal via dit topic reageren en je na verificatie helpen met het koppelen van de juiste abonnementen.
N.B. Ik kan dit helaas zelf niet omdat ik ‘gewoon’ een medeklant ben, maar het leuk vind om mensen via de community te helpen.
Voor nu wens ik je een prettige dag
Snel is het helaas ook niet. Telefonisch contact gehad en meerdere mensen hebben er naar gekeken. Na diverse aanpassingen is het zojuist NIET opgelost... Het vreemde blijft namelijk dat ik met hetzelfde emailadres en 2 verschillende wachtwoorden op 2 aparte accounts terecht kom. 1 met abonnement en 1 zonder. Ik weet nu dus niet wat er gebeurt als ik een wachtwoord reset uitvoer.
Graag een oplossing want ik krijg nu de melding in de app dat het account niet word ondersteund. Ik heb nu 2 accounts. 1 ervan staat het abonnement in maar die werkt dus niet in de app maar wel via een browser. Doe ik een wachtwoorreset via email dan gebeurt dit op het andere account zonder abonnement en daar kan ik het abonnement dus niet aan toevoegen. Bij 1 account ervan kan ik ook tweestapsverificatie instellen en bij de andere niet. Er gaat iets mis in jullie systeem…
Het lijken wel 2 verschillende systemen waar jullie mee werken.
https://www.t-mobile.nl/my/abonnement-overzicht
https://thuismy.t-mobile.nl/abonnementen
2 accounts met hetzelfde emailadres.
1 zonder abonnement en 1 met.
1 die werkt met app (helaas niet de juiste) en 1 niet.
Hoi
Hi
Hi
Je hebt voor mij een @t-mobilethuis.nl account aangemaakt en daar werkt het nu. Ik kan echter nog steeds niet mijn eigen emailadres gebruiken. Dat wil ik graag opgelost hebben.
Ik heb nu 2 accounts:
1: @gmail.com: hier staat geen abonnement in en kan ik ook geen abonnement aan toevoegen
2. @t-mobilethuis.nl: hier staat het abonnement goed in maar kan ik niet wijzigen in @gmail.com omdat er dus al een ander account bestaat.
Hoi
Het hele issue is waarschijnlijk ontstaan omdat ik een paar jaar geleden al klant ben geweest met ditzelfde emailadres.
Hoi
Hi
Ik zit zelf in de ict en dit heb ik nog nooit meegemaakt. Het begint alweer goed en dat terwijl ik nog niet eens ben aangesloten...
Ik kan helaas geen aanpassingen doen op het oude platform. Daarom kan ik de e-mail niet aanpassen.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.