Installatie te laat, niet compleet, en werkt nog steeds niet naar behoren
Installatie te laat en niet compleet, en beroerde communicatie. Wat een vreselijke ervaring bij overstap van KPN naar Odido. Gedurende 7 dagen geen internet gehad (ondanks de belofte dat dit max. een dag zou zijn), en de Odido monteur beschikte niet over de juiste kennis - bevestigd door de KPN monteur een week later. Het was geen technisch issue, maar een omissie van kennis bij het omzetten van het signaal in de buurthub. Heb extra kosten moeten maken om mobiel internet (hotspot) te regelen, waardeloze voucher gekregen voor unlimited mobiel internet wat alleen werkt op een mobiel abonnement van Odido, kansloos als je een mobiel abonnement hebt van een andere provider.
Qua klantenservice doen ze hun best, maar zijn met handen gebonden, werken langs elkaar heen. Elke keer moet je zelf actie ondernemen, zelf weer bellen, zelf weer een klacht via een formulier insturen. Het kost je als klant vreselijk veel tijd en frustratie. Hoe vaak ik via de telefonische chatbot mijn postcode wel niet heb moeten inspreken en dat de collega daarna vraagt of je nog eens je postcode wil geven, niet te geloven! Het lijkt wel of de manager klantenservice een extra zware hindernisbaan voor je heeft aangelegd en je vervolgens in de shit laat zitten.
Aan het eind van het liedje neemt men niet eens de moeite om je wifi alsnog goed werkend te krijgen. "ja, wij zijn enkel verantwoordelijk voor dat het signaal bij jou in huis binnenkomt". Hoezo streven naar tevreden klanten? Heb inmiddels erg veel spijt van de overstap naar Odido. Ik raad het iedereen af.
Reactie Odido:
Antwoord van Odido
14 minuten geleden
Hi Tom, dat is niet de verwelkoming die ik je graag had willen geven, mijn oprechte excuses. Ik wil er eigenlijk niet veel woorden aan vuil maken en je te hulp schieten. Je hoort de beste hulp mogelijk te krijgen en deze situatie hoort opgelost te worden met urgentie. Ja, ik heb dan wel nog één keer je gegevens nodig. Dit komt omdat wij hier als Webcare team de moderatie doen en wij je gegevens nodig hebben ter verificatie. Wel is dit maar één keer nodig en heb je daarna vast contact met mij of mijn collega via onze Webcare kanalen.
Namens het Webcare team kom ik graag met je in contact. Als je dat op prijs stelt, stuur ons op Facebook (odidonederland) of X/Twitter (@odidonederland) dan gelijk je postcode, huisnummer, geboortedatum, je 06-nummer en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer en kopie van deze review. Heb je geen social media? Maak dan een topic aan op onze community (community.odido.nl). Als je er voor zorgt dat jouw e-mailadres matched met het e-mail adres wat bij ons bekend is, kunnen mijn collega's of ik je direct verder helpen. Vergeet niet om je review in dit gesprek te delen, zodat ik sneller aan de slag kan! Groetjes, Cheyenne van Odido