Vorig jaar 18 oktober (jazeker bijna een jaar geleden dus!) een verkoper aan de deur voor glasvezel van T-mobile. Ik zag dat best zitten en ben een contract aangegaan.
Helaas nu een jaar later nog steeds geen aansluiting gerealiseerd, ondanks dat beloofd werd: âwe hebben je bestelling in behandeling. Vanaf nu is de beurt aan ons om zo snel mogelijk je T-mobile Thuis aansluiting te regelenâ.
Twee maal een bericht gehad dat er helaas een vertraging was; waarvan de laatste op 1 april van dit jaar. Daarna bleef het stil en blijft in My T-mobile als laatste update op 20-10-2021 staan: âin behandeling".
In juli hoorde ik dat mensen in mijn straat reeds âup-and-runningâ zijn, dus ben ik in contact getreden met T-mobile via messenger en telefonsich. Na veel 5-en en 6-en en verschillende beloftes uiteindelijk het juiste bedrijf zelf gecontacteerd en hoera 15 september is de glasvezel bij mij naar binnen gelegd.
Maar helaas blijft het vanaf dat moment wederom stil; nu 4 weken na de realisatie van glasvezel bij mij binnen is er nog steeds geen contact opgenomen voor installatie. Sterker nog, bij telefonisch contact met Guidion blijkt mijn adres niet eens bij hen bekend. Waarom ik dan al wel sinds begin september het installatiepakket in huis heb, is me dan ook een raadsel.
Het enige wat ik steeds hoor als ik contact opneem: âer wordt achter de schermen hard gewerkt, goed dat je aan de bel trekt, ik ga direct voor je aan de slag, je verdient duidelijkheid, je reactie is niet meer dan logisch etc. etc.". Vorige week was het verhaal weer dat er iets niet zou kloppen in de wijkcentrale. Wel vreemd dan dat alle anderen in mijn straat al wel volledig aangesloten zijn, alleen dus nummer 7 niet.
Het gebrek aan communicatie/updates vanuit T-mobile is echt enorm frusterend en na alle smoesjes, uitvluchten, beloftes en halve waarheden ben ik vooral op zoek naar eerlijke uitleg hoe dit proces nu verder moet. Gisteren rond 11:30 uur via messenger maar weer eens een bericht gestuurd om te horen hoe het nu zit en daar tot op dit moment weer niets op gehoord. Ik ben echt de wanhoop nabij en weet niet meer hoe ik met T-mobile verder moet. En eerlijk gezegd, hoe graag ik ook glasvezel zou willen, of ik nog wel verder wil.
Â