Hallo. Hoe koppel ik mijn bestaande viaplay account aan Odido?
Hoi
Mocht je al een abonnement hebben lopen via Viaplay zelf, dan moet je dit wel zelf stopzetten kom dubbele rekeningen te voorkomen. Je krijgt hier ook een pop-up over zodra je ons koppelt aan een betaald Viaplay account.
Geef het gerust aan als je nog met vragen zit, ik zie je graag snel zorgeloos genieten!
Wanneer krijg ik de activatie-email dan?
ik heb mijn contract afgesloten met ESPN en Viaplay als combi.
Zoals
Laat je ons weten of het is gelukt? Mocht je er niet uitkomen sta ik klaar om je verder te helpen!
Oké duidelijk. Mijn account staat nog in oplevering dus kan er op dit moment niets mee.
Hi
Ik ben sinds dinsdag aangesloten en alles werkt prima. Wanneer komt het account dan actief?
Hi
Ik heb zojuist een mail gekregen dat alle opgelost zou zijn. Helaas staat mijn account nog steeds op in oplevering.
Hoi
Dit zal dus alsnog spoedig opgelost worden, je hoort snel meer van ons!
Hé hallo, alles werkt prima hoor, maar de status is nog steeds in oplevering. Hoop dat dat snel doorloopt.
Hoi
En dus nog niet. Hoe zit het nu met de vorige provider? Heb geen zin in dubbele abonnementskosten.
Hoi
En nog geen verandering in de status.
Hoi
Hallo, en inderdaad alles opgeleverd. Bedankt voor de hulp.
groeten, Wim
Hoi
Goede avond,
Ik probeer ook mijn bestaande Viaplay abonnement dat al via odido loopt te koppelen aan mijn Unlimited Premium abonnement. Helaas gaat dat niet, gaat dat automatisch over omdat het al via odido loopt?
Alvast bedankt.
Hey
Hoi Tommie,
Klopt wat je zegt Viaplay is nu gekoppelt aan internet en TV abonnement en daar betaal ik voor.
Maar omdat ik nu een mobiel unlimited premium abonnement heb kan je de 3 punten die je krijgt in wisselen voor een abonnement. In mijn geval is dat dus Viaplay.en daar hoef ik dan niets voor te betalen.
Wordt dat administratief verrekend?
Ik vraag dit voor de zekerheid aan mijn collega van mobiel,
Duidelijker dan hierboven kan ik het niet geven Tommie.
1.Er loopt nu een BETAALD Viaplay abonnement via jullie. (Gekoppeld aan internet en tv)
2 Ik heb een mobiel unlimited premium abonnement afgesloten bij jullie met startdatum 28-10-2024 met 3 xtra's naar keuze. (3 punten).
3. Keuze GRATIS Viaplay.
4.Wordt dit administratief de volgende maand met elkaar verrekend of moet ik mijn abonnement eerst opzeggen en daarna weer aanmelden.
Ik hoop dat het nu wel duidelijk is. Dus in een zin, waar ik nu 17,99 voor betaal moet dus gratis worden.
Hallo
1. Ga naar je Viaplay account en zet je betaalwijze stop.
2. Wacht tot het einde van je betaalperiode. Je account blijft gewoon bestaan.
3. Daarna koppel je ‘m in Mijn Odido.
Let op: doe dit wel via een desktopversie, in de app wil het soms niet lukken. En gebruik ook geen VPN-verbinding, dat wil soms nog wel eens wat problemen geven.
Als het daarna nog steeds niet lukt, raad ik je aan om de Viaplay bundel uit te schakelen via je Mijn Odido account bij je Internet + TV aobnnement. Je kunt 'm daarna bij je mobiele abonnement activeren/inwisselen voor de punten. Gaat dat lukken? Als je nog andere vragen hebt, stel ze gerust!
Beste Parwin, bedankt voor je reactie,
- Ik kan mijn betaalwijze niet stoppen in mijn Viaplay account omdat het via Internet + Tv abonnement loopt. Dus heb ik het abonnement in mijn account van Odido stopgezet (30-11-2024)
- Ik wacht tot het einde van de betaal periode.
- Daarna koppel ik het weer via het mobiel Unlimited premium abonnement. Keuze Viaplay die ik (Gratis) erbij krijg. Hoe omslachtig is dat. Odido kom op hoe moeilijk kan je het maken!!!!
- Is dit niet via de administratie om te zetten?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.