Op 20 mei heb ik mijn verhuizing doorgegeven. De verhuisdatum was vastgesteld op 28 juni. De glasvezel was nog niet bij mijn huis naar binnen, dus dat moest nog gelegd worden. Op 28 juni einde avond bel ik zelf maar even naar Odido hoe het zat met de verhuizing. Helaas konden ze dat niet goed zien, maar ze zagen wel dat de kabel getrokken moest worden.
Het is nu 15 juli, na meermalen contact te hebben gehad met de klantenservice, en nog steeds weet ik helemaal NIKS. Niemand vertelt wat.
Ik zou vandaag teruggebeld worden, maar dat is niet gebeurd. Schandalig. Het gaat om een verhuizing, wat dus betekent dat ik al die tijd al géén internet heb. En ook nog eens zonder uitzicht.
Ik heb opties aangedragen, o.a. tijdelijke DSL-aansluiting tot de glasvezel er ligt. Maar niks, helemaal niks.
Wanneer wordt er wel wat gecommuniceerd?
--
Daarnaast ben ik ook al m'n voordelen kwijt, omdat mijn verhuizing blijkbaar nog niet is doorgezet. Top!