Hoi T-mobile,
Ik ben onderhand al meer dan een maand aan het wachten op mijn glasvezel bestelling, en ik ben op dit moment op hetzelfde punt als een maand geleden.
Er werd mij verteld dat ik voor 20 augustus internet zou hebben, dit is helaas niet gebeurd. Na tientallen telefoontjes in afgelopen maand is op dit moment de conclusie dat er niets gedaan kan worden vanwege een storing in het ticket systeem (waardoor de order niet bij de leverancier aankomt).
Ik ben niet de zuurste en ik vind de meeste van de klantenservice heel gezellig en behulpzaam, maar ik krijg op dit moment als respons dat ik maar beter kan kijken voor een andere provider. (!?) gek, want ik wil juist T-mobile, mét of zónder glasvezel!
Gaandeweg zou ik nogmaals willen vragen of er alsjeblieft iets gedaan kan worden zodat ik internet van jullie kan afnemen. Het lijkt me niet de bedoeling dat mij wordt aanbevolen om een andere provider te zoeken in plaats van dat er binnenin jullie werkprocessen naar een oplossing wordt gezocht.
Alvast bedankt voor de tijd/reactie.
Vriendelijke groet, Thomas