Tot zover alles goed (monteur van guidion kwam voor niks omdat de KPN nog niks geregeld had in de kast, maar goed, werd ook vlot opgelost).
Redelijk tevreden tot 1 punt.
Mijn modem staat in de meterkast, mijn vaste telefoon ook. Daarnaast heb ik maar 1 aansluitpunt in de woonkamer en daar zit mijn televisie in. Ik heb nog een loze leiding liggen waar ik graag iets mee zou willen, want... ik heb nu geen computeraansluiting in de woonkamer. Daarnaast wil ik graag ook mijn telefoon in de woonkamer hebben (erg vervelend als je gebeld wordt en je moet steeds naar die meterkast lopen, volgens de monteur van KPN een klusje wat zo geregeld kan worden).
Als ik dan een offerte aanvraag via Guidion, krijg ik in eerste instantie te horen dat ze geen offerte kunnen maken en vervolgens op mijn vragen allemaal... "waarschijnlijk", "ik denk het", "dat zal zo zijn", "mogelijk". Daar kan ik dus niks mee. Heb geen geldboom in mijn achtertuin, dus wil graag weten met welk bedrag ik rekening moet houden.
Is het zo moeilijk om een concreet antwoord te geven op:
- ik heb een nieuwbouwwoning
- ik wil een telefoonaansluiting in de woonkamer
- ik wil een internet-/computeraansluiting in de woonkamer (ligt een loze leiding)
- ik wil een internet-/computeraansluiting in 2 slaapkamers (ligt een loze leiding) zodat ze daar een computer kunnen gebruiken via de kabel (probeer maar eens een gamecomputer met 40 mb-aansluiting via de wifi te bespelen).
Bij alles heb ik voor ik met t-mobilethuis in zee ging vragen gesteld qua mogelijkheden en keuzes.
Nu loop ik dus tegen een aantal onmogelijkheden aan.
Ik kan geen monteur van Guidion laten komen die straks mij een rekening stuurt van 400 euro.
Op mijn vraag bij t-mobile wordt ik alleen doorverwezen naar Guidion (En ik heb niks met deze club, heb een overeenkomst met t-mobile volgens mij). Welke opties heb ik zodat ik niet na een maand al een overstap ga maken. Word hier namelijk erg kriegel van.
Beste antwoord door Brian
Bekijk origineel