Beste lezer.
Ik vraag mij af of ik nog gebruik kan maken van mijn 15 dagen bedenktijd?
Ik heb eind november internet + tv afgesloten bij Odido. Ik ben midden in een verhuizing.
Ik heb op 20 november alles ingevuld en besteld op de site. Zo’n 5 dagen later werd het pakket geleverd en kreeg ik mail van Guidion voor de installatie. Naar meerdere tijdvakken aangegeven te hebben kreeg ik geen gehoor. Hierop heb ik eerst even gewachten en later contact opgenomen. Ze zeiden aan de telefoon dat er voor 8 december een monteur kon komen. Via whatsapp contact zeiden ze dat dit niet mogelijk was en werd het 12 december. Ik hoorde maar niks dus heb gisteren, 10 december nogmaals gebeld, toen kreeg ik ineens te horen dat er wel een monteur in de buurt was die langs kan komen. Top natuurlijk. Hij de boel geïnstalleerd en geactiveerd en zei dat alles goed werkte. Ik had wifi en de tv werkte. Die avond was ik bezig met op de eerste verdieping mn gaming setup aan te sluiten en merkte ik dat ik heeel slecht internet heb daar. Tot geen internet op de kamer ernaast. Dit is zo’n 5-6 meter van de modem in de meterkast. Het internet is sindsdien kort gezegd slecht. Ik haal beneden bij de modem 300-500 mbs terwijl ik 1gbs heb afgesloten. Op de 1e verdieping haal ik max 100 mbs en op mn slaapkamer heb ik geen eens bereik. Ik ben er erg ontevreden mee en zou mij willen beroepen op de bedenktijd. In principe heb ik pas sinds gisteren gebruik kunnen maken van de diensten van odido. Lijkt mij dat ik dan nog in mn bedenktijd zit.