Ik kan geen klachtformulier invullen noch een email met mijn klacht naar odido sturen. Heel onhandig, want inmiddels heb al vele keren het verhaal moeten uitleggen en reeds vele uren aan de telefoon gezeten met de helpdesk. Zij staan me vriendelijk te woord, maar het probleem is nog steeds niet verholpen. Loopt al vanaf november 2023.
Vandaar een nieuwe poging via de community
In uw email geeft u aan dat ik de gegevens van mijn oude provider moet opgeven om zo de overstap naar odido-internet (per glasvezel) mogelijk te maken.
Helaas heb ik al (te) vaak moeten bellen om uit te leggen dat mijn overstap administratief niet juist in jullie systeem staat :-(
Ik ben al vele jaren klant bij odido. Momenteel met een abonnement met alleen Internet20, maar heb afgelopen november aangegeven over te willen stappen naar glasvezel. In mijn straat ligt glasvezel van odido. De aansluiting moet nog wel het huis ingebracht worden en daarna de netwerkmigratie. Dat loopt nog.
Ik ben als nieuwe klant opgevoerd in jullie systeem (nieuw klantnummer). Om die reden heb ik emails gekregen met het verzoek mijn oude provider door te geven. Dat kan natuurlijk niet, want ik zit al bij odido. Nu heb ik weer een email ontvangen. Nu dat de overstapservice mislukt is.
Het is puur een administratief ding. Dus ik, als klant, zou daar geen last van moeten hebben, maar inmiddels heb ik in totaal al vele uren aan de telefoon gehangen.
Ik zou zeggen: regel het nu eens 'n keer goed.