12 juni heeft de monteur van Guidion ons aangesloten op glasvezel. Hiervoor waren wij glasvezelklant bij Caiway. In eerste instantie leek de aansluiting helemaal goed te zijn gegaan. Toen ik later die dag ging bellen, bleek dat ik een ander vast telefoonnummer had, ondanks dat ik in de middag een mailtje van Tele2 had ontvangen waarin stond dat ik was aangesloten en dat mijn telefoonnummer binnen een half uur zou worden overgezet (vanuit caiway)
Ik heb direct telefonisch contact opgenomen met Odido en zij gaven aan eraan te gaan werken. Echter, zaterdag had ik nog steeds niet mijn oude telefoonnummer en heb ik wederom gebeld. Vandaag staat mijn abonnement nog steeds op 'abonnement in oplevering'. Volgens caiway is het een simpele handeling vanuit odido zodat caiway het abonnement pas echt kan beëindigen kortom tot die tijd betaal ik ook mijn duurdere caiway abonnement nog door waar ik ook niet blij mee ben.
Ik verzoek u vriendelijk om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen en mijn abonnement definitief op te leveren.