ik heb nieuwe internet aansluiting glasvezel en dsl abonament is opgezegd maar de nieuwe thuis internet ik kan niet toevoegen in my tmobile als probieren toevoegen dan komt zo bericht “Het is niet mogelijk dit abonnement te koppelen omdat het al gekoppeld is aan een andere gebruiker”
en op dit adres heb ik een thuis internet en 2 mobiel alles is op mijn naam en zelde adres
Bladzijde 1 / 1
Hoi @Dawid Szymanek, welkom op de Community! ♂️
Kun je een screenshot plakken van de foutmelding in dit topic, alsjeblieft? Ik heb het idee dat het iets te maken heeft met het cachen van een oude pagina in de My-omgeving en wil dat graag testen.
Zou je ook meteen de cookies willen verwijderen en de cache willen legen in jouw browser? Hoe je dat kunt uitvoeren, zie je hieronder:
Open Chrome op uw computer.
Klik rechtsboven op Meer .
Klik op Meer hulpprogramma's. Browsegegevens wissen.
Kies bovenaan een periode. ...
Klik op de selectievakjes naast 'Cookies en andere sitegegevens' en 'Gecachte afbeeldingen en bestanden'.
Hier is de foto en weet ik niet precies hoe is zo maar toen ik keertje gwbeld over de glasvezel en zo dan een vrouw zei teggen mijn als de glasvezel is als noeuwe klant nr aanngevraagd mischieen drm is ook probleem
Hoi @Dawid Szymanek, fijn dat je hier een screenshot van kon posten, dit is zeker op te lossen! Ik wilde met je mee gaan puzzelen aan de oplossing alleen heb je enkel je oude T-Mobile voor thuis abonnement gekoppeld aan jouw Community account. Zou je mij daarom in een privébericht van de volgende gegevens kunnen voorzien zodat ik bij je nieuwe abonnement kan komen:
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.