Hallo Odido,
Ik heb héééééel lang geleden (3 april 2024) internet aangevraagd, maar verder niets meer gehoord.
Volgens de postcode check is er glasvezel beschikbaar.
Ik heb de bevestigingsmail ontvangen en Ziggo overstap service aangevraagd.
Hallo Odido,
Ik heb héééééel lang geleden (3 april 2024) internet aangevraagd, maar verder niets meer gehoord.
Volgens de postcode check is er glasvezel beschikbaar.
Ik heb de bevestigingsmail ontvangen en Ziggo overstap service aangevraagd.
Hi
Ik ben voor je gaan kijken maar op dit e-mailadres vind ik een opgeleverd abonnement. Zou je het klantnummer van je huidige aanvraag in je profiel willen zetten? Deze is te vinden in Mijn Odido (in een webbrowser) → Klik op Abonnementen → Klik op pijltje omlaag bij Klant sinds → Klantnummer: ABC12345. Dan kan ik met je meekijken!
Bedankt voor de snelle reactie.
Het betreft een ander adres dan mijn woonadres.
De aanvraag was eerder zichtbaar op de overzichtspagina.
Er is ook Ziggo overstap service aangevraagd.
Op 6 mei had ik eveneens gebeld en toen werd er aangegeven dat de aannemer nog met werkzaamheden bezig was. Ik heb ook aangeven dat er 2 maanden extra korting gegeven zou moeten worden gegeven (10 maanden ipv 8 maanden zoals in de Odido bevestigingsmail werd aangegeven)
Het klantnummer staat alleen in de bevestigingsmail, niet (meer) op Mijn Odido.
Daar kan ik alleen een nieuw abonnement aanvragen.
Klantnummer: | VLU55355 |
Bedankt voor het klantnummer
Hi Tommie,
Tot op heden nog geen reactie!
Hey
Hallo Tommie,
Tot op heden nog steeds geen afspraak met een monteur.
Klopt het dat de aanvraag door Odido is ingetrokken?
Hoi
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.