Skip to main content

Hallo Odido,

Ik heb héééééel lang geleden (3 april 2024) internet aangevraagd, maar verder niets meer gehoord.
Volgens de postcode check is er glasvezel beschikbaar.

Ik heb de bevestigingsmail ontvangen en Ziggo overstap service aangevraagd.

Hi @ipopipo, goed dat je dit aankaart.

Ik ben voor je gaan kijken maar op dit e-mailadres vind ik een opgeleverd abonnement. Zou je het klantnummer van je huidige aanvraag in je profiel willen zetten? Deze is te vinden in Mijn Odido (in een webbrowser) → Klik op Abonnementen →  Klik op pijltje omlaag bij Klant sinds →  Klantnummer: ABC12345. Dan kan ik met je meekijken!

Bedankt voor de snelle reactie.
Het betreft een ander adres dan mijn woonadres.

De aanvraag was eerder zichtbaar op de overzichtspagina.
Er is ook Ziggo overstap service aangevraagd.

Op 6 mei had ik eveneens gebeld en toen werd er aangegeven dat de aannemer nog met werkzaamheden bezig was. Ik heb ook aangeven dat er 2 maanden extra korting gegeven zou moeten worden gegeven (10 maanden ipv 8 maanden zoals in de Odido bevestigingsmail werd aangegeven)

Het klantnummer staat alleen in de bevestigingsmail, niet (meer) op Mijn Odido.
Daar kan ik alleen een nieuw abonnement aanvragen.

Klantnummer:

VLU55355

Bedankt voor het klantnummer @ipopipo. Ik ben voor je gaan kijken en zie dat het gaat om een nieuwe aanleg van glasvezel en dat de glasvezel nog naar binnen gebracht moet worden. Het verzoek ligt bij de onderaannemer, Volkers Wessels Telecom, het is nu aan hun om de glasvezel naar binnen te brengen. Meer dan dit kan ik op dit moment niet zien. Daarom heb ik het doorgezet naar onze glasvezelafdeling met een verzoek om je op te bellen en een update te geven. Hopelijk hebben zij wat meer inzicht dan ik! 

Hi Tommie,

Tot op heden nog geen reactie!

Hey @ipopipo, ik zie dat ze je op 16 augustus gesproken hebben, klopt dit? 

Reageer