Ik krijg opeens het heldere idee dat ik u even een mail moet sturen. Ik heb wel reeds telefonisch contact gehad. 4 januari zou is mijn contract ingegeaan, helaas heb ik nog steeds geen toegang, uw telefonische helpdesk kwam er niet uit, mijn afspraak met de monteur (de eerste mogelijkheid 29 januari!!!). Ik neem aan dat de facturatie dan ook pas van start gaat.
Je kan het bijna niet geloven, maar een gezin met twee schoolgaande kinderen bijna een maand zonder tv en internet.....
Dit geeft mij nl tot op heden bijhoorlijk veel problemen, ik heb aangegeven bij oversluiten dat ik thuis werk, dat kan nu niet, de televisie kunnen wij wel missen, maar internet is eigenlijk onmisbaar in deze tijd.
Buiten dat ik het echt schokkend vind dat de wachttermijn voor hulp zo lang is, heb ik besloten mij hier niet heel druk over te maken. Ik neem aan dat u zich ook niet druk maakt over de factuur van de eerste maand, maar dat deze pas gaat lopen vanaf dat alles werkt. Zoniet, dan ga ik mij wel wat drukker maken en reiskosten in rekening brengen, vrije dagen in rekening brengen, mobiele telefoon en internetkosten etc.. maar ik neem aan dat het zover niet zal komen.
Uw bevestiging zie ik graag tegemoet.
Met vriendelijke groet,
Miranda van Rooij
In een privebericht kan ik u mijn adresgegevens toezenden.
Ik heb ongeveer hetzelfde verhaal,veel telefonades,toezeggingen,goedwillende callcentermedewerkers,maar geen oplossing, op aanvaardbare termijn.
Hoi
Nu een paar dagen verder en nog steeds geen reactie en of reparatie!ON NEE,IK VERGIS MIJ, IK KREEG EEN E-MAIL, DAT ER BINNEN 5 WERKDAGEN EEN TEACTIE KOMT.ECHT WAAR.
HARTVERWARMEND,ZO’n BACKOFFICHE FIRMA, MET GOEDBEDOELENDE CALLCENTERMEDEWERKERS.
Twee dagen geleden,een callcentermedewerker aan de lijn gesproken.
Toen ik voorstelde, om de hele gang van zaken maar te vergeten en het (niet werkende) abonnement te beëindigen,was de eerste reactie,”DAT KAN NIET ZOMAAR ZONDER KOSTEN”.
Wat een geluk,dat deze figuur niet fysiek bereikbaar is.
Goedemiddag
Excuus voor mijn brute opmerking,enige uitleg hierover:
De “monteur”welke na al het gedoe uiteindelijk verscheen,heeft niet gedaan wat zou moeten.
Deze figuur,heeft slechts een modemstekker uitgetrokken en een ander modem ingeplugd!
Echter,er is een hoofd en reserve aansluiting,deze had deze “deskundige”kunnen omwisselen,in de wandcontactdoos!
Niks van dat alles,vandaar mijn opmerking,niks met drukte of Corona te maken,slecht je werk doen,zonder motivatie en liefde voor je werk en zonder inzet en klantgericht denken,na 5 minuten melden,dat in 5 werkdagen er een oplossing komt.
Dit was na 3 servicetickets en vele toezeggingen van goedbedoelende callcentermedewerkers.
Ongevraagd advies mijnerzijds;liefdeloos werkende figuren lozen.
Mvg André.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.