Hoi,
Ik woon in Capelle aan den IJssel, postcode 2904HB.
Glasvezel lig tot voor de deur. Een abonament aangesloten op 8 Juni 2023, voor 1Gbit/s.
Email 12 Juni 2023: Onze netwerkpartner verwacht je woning rond augustus - september 2023 aan te kunnen sluiten op het glasvezelnetwerk.
Email 23 Juni 2023: We verwachten rond oktober - november de Glasvezelaansluiting bij jou in huis te kunnen plaatsen.
Email 23 Augustus 2023: We verwachten rond november - december de Glasvezelaansluiting bij jou in huis te kunnen plaatsen.
Email 07 September 2023: Onze netwerkpartner verwacht het gebouw na oktober 2023 aan te kunnen sluiten op het glasvezelnetwerk.
Email 23 September 2023: We verwachten rond oktober - november de Glasvezelaansluiting bij je in huis te kunnen plaatsen.
Email 23 October 2023: We verwachten rond oktober - november de Glasvezelaansluiting bij je in huis te kunnen plaatsen
Email 23 November 2023: We verwachten rond november - december de Glasvezelaansluiting bij je in huis te kunnen plaatsen.
Email 23 December 2023: We verwachten rond december - januari de Glasvezelaansluiting bij je in huis te kunnen plaatsen.
Email 23 Januari 2024: We verwachten rond januari - februari de Glasvezelaansluiting bij je in huis te kunnen plaatsen
Dus, ik mis de email van 23 Februari 2024 en verder ik geloof jullie niet meer.