Afgelopen maandag zou mijn internet/tv opgeleverd worden. Monteur gaf aan dat er geen signaal op de lijn zat en zou dit dinsdagochtend meteen in orde maken, daarna zou het binnen drie uur werken.
Dinsdag begin middag nogmaals gebeld omdat het nog niet werkte. Het meisje wat ik toen aan de telefoon kreeg zei dat de monteur het inderdaad had doorgegeven maar dat het max 24 uur kon duren.
Woensdagmiddag, nog steeds geen internet en weer zelf gebeld. Nu kreeg ik een jongen aan de lijn die vertelde dat het hem speet maar dat de monteur de wijziging pas die woensdag had doorgegeven en niet dinsdagochtend zoals eerder verteld was.
Donderdag nog steeds geen internet, weer zelf gebeld. Nu vertelde iemand mij dat die 24 uur niet klopt en dat het 48 uur kan duren. Ik werd nu toch wel boos en aangegeven dat ik het dan nog tot morgen/vrijdag zou afwachten, dan zouden die 48 uur immers om zijn.
Net weer gebeld en geloof het of niet, deze jongen vertelt mij doodleuk dat het eind volgende week gaat worden..
Dit is echt onacceptabel. Ik zou in een dergelijke situatie toch minimaal andere acties verwachten om dit snel voor de klant op te lossen. Het is ook echt onzin als iemand zegt dat dit niet snel opgelost zou kunnen worden.
Ik hoop dat er iemand actie onderneemt en ik vandaag nog internet en TV heb.
Arjan Vermeulen