Skip to main content

Beste t-mobile Thuis

Omdat uw collega's van de telefonisch klantenservices mij niet verder kunnen helpen,  probeer ik het even via deze weg. Misschien heb ik hier meer succes.

Ik heb na meer dan 3 maanden nog steeds geen tv beeld. Wel wifi (ZYXEL T-50 modem) dat deed het gelukkig meteen de 21ste, maar het beeld blijft uit. Sinds een paar dagen kijk ik TV via de T-Mobile TV app  dat ik stream naar de TV middels een chroom kastje t.w.v. €39,00 dat ik hier speciaal voor heb gekocht, 

 

10 - 08 verhuizing doorgegeven

21 - 09 Monteur voor de 1ste keer

28 - 09 Monteur voor de 2de keer

29 - 09 Oude apparatuur opgestuurd

21 - 11 nieuw tv-box kastje

24 - 11 nog steeds zwart beeld.

 

Wat is nu het probleem?

Direct na het aansluiten van het TV-box kastje, verschijnt er op het beeldscherm een roze beeld met het logo. Links onderin verschijnt er : zoekt  server, stelt klok in etc. etc. maar dan … Zwart beeld.

Ik vermoed dat je dan een inlog scherm te zien moet krijgen om je gegevens (je TV-klantnummer en TV-pincode) in te voeren, maar ik zie niks. Op het TV-boxje blijft een blauw lampje branden, die kan ik ook niet met de afstand bediening uit zetten. 

 

Meerdere keren verschillende stappen plannen doorlopen. De klantenservices heeft mij al meerdere keren een nieuw kastje proberen te sturen. Helaas zonder resultaat. Tot afgelopen zaterdag ik kon mijn geluk niet op , zou het nu echt …. maar helaas. Nu weer het volgende probleem, geen beeld. 

 

Soms denk ik dat ik dat ik deelneem aan een of ander onderzoek: “Hoeveel geduld heeft een mens? Wanneer zal ze echt boos worden en opstappen?”

Nou lieve T-mobile, op dat punt ben ik bijna… Ik probeer het nog één keer via deze topic. Wat wellicht dat er meer mensen zijn die ditzelfde probleem hebben. 

 

Kunnen jullie mij helpen om dat ding aan de praat te krijgen ? Zou leuk zijn als ik straks met kerst nog wat leuke kerst films kan kijken. 

 

Vriendelijke groet,

Karlijn

 

 

 

 

 

Hi @Cheyenne,

 

Ik heb de UTP-kabel nu rechtstreeks aangesloten dus nu zou je hem wel moeten kunnen zien.

 

Het issue met het zwart scherm bestaat nog steeds, ook na factory-reset.

 

Heel erg bedankt @Carlo van Wezel! Ik heb het meteen doorgezet naar onze technische afdeling. Er wordt vervolgens zo snel mogelijk contact met je opgenomen per e-mail. Als je dit in de gaten houdt, komt het helemaal goed! 😄 Groetjes, Ishana


Intussen zijn we al 9 dagen verder en ik heb niets meer vernomen van de klantenservice van T-Mobile.

 

Overigens had de monteur van Guidion ook al een ticket aangemaakt bij T-Mobile met ditzelfde issue, dat is zelfs al ruim 2,5 week geleden.

 

Ik begin steeds meet te twijfelen aan T-Mobile en overweeg zelfs mijn abonnement te annuleren a.g.v. wanprestatie vanuit T-Mobile.

 

Ik hoop echter dat er via dit forum alsnog actie kan worden ondernemen...


Hi @Carlo van Wezel, ik zie dat het TV team de oorzaakt heeft ontdekt. Er stonden bepaalde instellingen (TV groepen) verkeerd op je TV Box. Dit hebben zij nu aangepast. Wil jij de TV Box voor zeker 10 seconden van de stroom halen en deze daarna opstarten? Ik hoor graag wat de uitkomst is!


Reageer