Beste t-mobile Thuis
Omdat uw collega's van de telefonisch klantenservices mij niet verder kunnen helpen, probeer ik het even via deze weg. Misschien heb ik hier meer succes.
Ik heb na meer dan 3 maanden nog steeds geen tv beeld. Wel wifi (ZYXEL T-50 modem) dat deed het gelukkig meteen de 21ste, maar het beeld blijft uit. Sinds een paar dagen kijk ik TV via de T-Mobile TV app dat ik stream naar de TV middels een chroom kastje t.w.v. €39,00 dat ik hier speciaal voor heb gekocht,
10 - 08 verhuizing doorgegeven
21 - 09 Monteur voor de 1ste keer
28 - 09 Monteur voor de 2de keer
29 - 09 Oude apparatuur opgestuurd
21 - 11 nieuw tv-box kastje
24 - 11 nog steeds zwart beeld.
Wat is nu het probleem?
Direct na het aansluiten van het TV-box kastje, verschijnt er op het beeldscherm een roze beeld met het logo. Links onderin verschijnt er : zoekt server, stelt klok in etc. etc. maar dan … Zwart beeld.
Ik vermoed dat je dan een inlog scherm te zien moet krijgen om je gegevens (je TV-klantnummer en TV-pincode) in te voeren, maar ik zie niks. Op het TV-boxje blijft een blauw lampje branden, die kan ik ook niet met de afstand bediening uit zetten.
Meerdere keren verschillende stappen plannen doorlopen. De klantenservices heeft mij al meerdere keren een nieuw kastje proberen te sturen. Helaas zonder resultaat. Tot afgelopen zaterdag ik kon mijn geluk niet op , zou het nu echt …. maar helaas. Nu weer het volgende probleem, geen beeld.
Soms denk ik dat ik dat ik deelneem aan een of ander onderzoek: “Hoeveel geduld heeft een mens? Wanneer zal ze echt boos worden en opstappen?”
Nou lieve T-mobile, op dat punt ben ik bijna… Ik probeer het nog één keer via deze topic. Wat wellicht dat er meer mensen zijn die ditzelfde probleem hebben.
Kunnen jullie mij helpen om dat ding aan de praat te krijgen ? Zou leuk zijn als ik straks met kerst nog wat leuke kerst films kan kijken.
Vriendelijke groet,
Karlijn