Skip to main content

Goedendag, al een tijd een abonnement bij jullie met inmiddels zwaar verouderde afstandsbedieningen. Zou ik 2 nieuwere mogen ontvangen. De microfoon functie is nl bijzonder handig aangezien al dat handmatige typewerk bijzonder ouderwets is. hartelijk dank. (2afstandsbedieningen graag)

Welkom op onze community! ​@hans petersen 

De spraakfunctie van de nieuwe afstandsbediening is inderdaad heel handig. Ik help je hier graag aan! 

Ik ben meteen gaan kijken. Echter zie ik dat je nog een ouder model van de TV Box hebt. De nieuwe afstandsbediening werkt alleen i.c.m. onze Mediabox. Heb ik jouw akkoord om de boxen om te wisselen?

Meer informatie over de Mediabox vind je in dit topic: Nieuw bij Odido TV: Mediabox | Odido community

Laat je het mij weten? Ik sta klaar om het voor je in orde te maken!

Ja graag, ben akkoord hoor om te wisselen. Dank je

Hi ​@hans petersen, toppie! Ik heb het meteen in orde gemaakt. Je ontvangt nog een e-mail ter bevestiging. De oude TV Box hoeven wij niet retour, deze kan je afgeven bij een milieupunt bij jou in de buurt. Geniet er alvast van!

Goedendag, al een tijd een abonnement bij jullie met inmiddels zwaar verouderde afstandsbedieningen. Zou ik 2 nieuwere mogen ontvangen. De microfoon functie is nl bijzonder handig aangezien al dat handmatige typewerk bijzonder ouderwets is. hartelijk dank. (2afstandsbedieningen graag)

Dank , heb hem binnen met een het nwe modem, echter gebruik de app op een andere smart tv, kan ik ook die afstandsbediening omruilen/aanschaffen ? Dank

Hi ​@hans petersen, toppie! Ik heb het meteen in orde gemaakt. Je ontvangt nog een e-mail ter bevestiging. De oude TV Box hoeven wij niet retour, deze kan je afgeven bij een milieupunt bij jou in de buurt. Geniet er alvast van!

Dank , heb hem binnen met een het nwe modem, echter gebruik de app op een andere smart tv, kan ik ook die afstandsbediening omruilen/aanschaffen ? Dank

Hey ​@hans petersen, wat bedoel je precies? 

Hey ​@hans petersen, wat bedoel je precies? 

sorry dom van mij dat blijft natuurlijk de orginele afstandsbediening v d tv 

Reageer