Sinds een week valt wifi soms onverklaarbaar weg. Herstarten modem werkt soms even. TV signaal is helemaal weg sinds eergisteren. Stappenplan met herstarten van glasvezelkastje en modem hielp tijdelijk voor wifi, maar TV nog steeds geen contact met IP, meldt de box. Modem is zyxel T50 en glasvezelkastje = CTS mediaconverter. Kunt u TV box van afstand resetten? En wifi signaal checken?
Hallo
Je kan de T50 ook voorzien van een fabrieksreset door het resetknopje achter de router voor ongeveer 10 seconden in te drukken met een paperclip bijvoorbeeld.
Dat helpt even voor de wifi, maar TV box klaagt nog dat ethernet niet gevonden wordt. Vanochtend was wifi weer uitgevallen, net weer gereset, ben benieuwd hoe lang ik wifi hou. Wat is volgende optie?
Melding op TV box is nu Fail to retrieve IP adress grom DHCP server?
Ik had hier hetzelfde. De TV box beweert dat hij het WiFi netwerk niet kan vinden. Power down, stekker eruit en weer erin hielp een halve minuut, daarna was hij het weer kwijt.
Daarna geprobeerd met het netwerk van mijn oude C2600 te verbinden. Dat werd geweigerd, maar daarna kon hij ineens wél weer het Odido WiFi netwerk vinden en verbinden. Ondertussen was er gewoon WiFi, mijn telefoon was de hele tijd via het Odido (Zyxel) netwerk verbonden.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.