Skip to main content

Hallo,

Het staat volgens diverse topics al jaren op de roadmap, maar wanneer wordt het werkelijkheid?

Een extra kastje om dolby te krijgen is geen goede oplossing, zolang deze niet gratis aangeboden wordt.

Alvast bedankt!

Hi @nl2bzw, ik heb het gelijk voor je uitgezocht, maar je zou op onze Odido TV app voor Samsung smart tv's wel in de audioinstellingen moeten kunnen kiezen voor Dolby. Werkt dit bij jou niet of zie je deze optie niet staan? Ik ben benieuwd!


Hallo,

Deze optie staat er bij mijn Samsung S95B niet bij.

 

 

Mvg

 

Bart


Hi @nl2bzw, kan je toevallig aangeven welke softwareversie jij hebt van de app? Ik heb 2.0.3773 en kan Dolby aanzetten.


1.0.20

Geupdate op 28MAR24


Ah dan is de update nog niet uitgerold voor het bouwjaar van de tv @nl2bzw, welk bouwjaar heeft hij? 


2022. Hoe lang duurt het voordat het uitgerold wordt?


Ah check, 2022 is nog niet uitgerold inderdaad @nl2bzw. Voor nu heb ik ook geen tijdlijn in verband met de vakantieperiode. Hopelijk later meer nieuws.


Duidelijk, dan wachten we nog even


Weten we inmiddels al wat meer over de uitrol van deze app?


Nog niet @nl2bzw, door de vakantieperiode zal het allemaal wat langer duren. Hopelijk, als iedereen weer aan het werk is, kunnen we snel progressie maken! 


Hebben we inmiddels al een update over de status?


Nog geen duidelijkheid @nl2bzw, hopelijk krijg ik binnenkort een update zodat ik die met je kan delen.


Reageer