Beste antwoord door Marcel MCi
Bekijk origineelwaardeloos tv box werkt niet
mijn tv box werkt niet bij installatie bij oplevering 20 september het is degeen met harddisk, backoffice doet er al ruim een week over om een nieuwe toe te sturen!!!!!!!!
This topic has been closed for comments
Hallo Arien1970,
Waarschijnlijk heb je te maken met onderstaande probleem, er wordt gewerkt aan een oplossing:
Storing tv box met opnamefunctie
Mvg. Marcel
Waarschijnlijk heb je te maken met onderstaande probleem, er wordt gewerkt aan een oplossing:
Storing tv box met opnamefunctie
Mvg. Marcel
Goedemiddag @Arien1970 ,
Dat klinkt niet als een goede start. Natuurlijk kan er eens iets kapot zijn, maar dit moet toch sneller kunnen? Webcare kan de status voor je nakijken. Zij lezen mee op dit klant-helpt-klantforum en reageren normaal gesproken binnen 24 tot 48 uur.
Wist je dat je met de T-Mobile TV Anywhere app toch TV kunt kijken? Via de app zijn er meerdere mogelijkheden om het signaal naar jouw TV te streamen. Via:
Dat klinkt niet als een goede start. Natuurlijk kan er eens iets kapot zijn, maar dit moet toch sneller kunnen? Webcare kan de status voor je nakijken. Zij lezen mee op dit klant-helpt-klantforum en reageren normaal gesproken binnen 24 tot 48 uur.
Wist je dat je met de T-Mobile TV Anywhere app toch TV kunt kijken? Via de app zijn er meerdere mogelijkheden om het signaal naar jouw TV te streamen. Via:
- AppleTV
- Chromecast
- Mirrorcast
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.