Skip to main content

Hallo,

Als sportliefhebber wil ik deze pakketten weer in mijn pakket. Echter is niks zichtbaar na 3uur. Wel in mijn Odido dat de bestelling is afgerond maar niet via tv dat ik de zenders kan bekijken.
Ook niet na router resettenen tv van de stroom af.
Graag het laatste zetje geven. Bedankt alvast.

Hi ​@Total_daann, ik kan me goed voorstellen dat je optimaal van alles sport wilt genieten! Ik heb gelijk voor je gekeken of de zenders beschikbaar zijn op je account en dit is het geval zo te zien. Klopt het dat je alle sportzenders inmiddels ook kunt zien? Ik ben benieuwd!

Hi ​@Total_daann, ik kan me goed voorstellen dat je optimaal van alles sport wilt genieten! Ik heb gelijk voor je gekeken of de zenders beschikbaar zijn op je account en dit is het geval zo te zien. Klopt het dat je alle sportzenders inmiddels ook kunt zien? Ik ben benieuwd!

Helaas niet en opnemen ook niet. Terwijl het wel zichtbaar is in mijn Odido overzicht. 
@Demi van Odido 
Router en modem ook meerdere malen een reset / opnieuw opstarten gedaan werkt echter ook niet.

Hey ​@Total_daann, als ik inlog met jouw gegevens kan ik alle zenders wel zien. Heb je je cookies al eens verwijderd op je pc en opnieuw ingelogd? App verwijderen en opnieuw opgestart?

Kan je de zenders wel vinden in de zoekbalk via de web versie?

@Tommie van Odido heb ik allemaal al gedaan,het werkt niet. Zie screenshot datum en tijd erbij en onderin zie je staan dat ik geen toegang heb .

Zou je eens je TV-klantnummer en pincode in je profiel bij Info voor moderator willen zetten ​@Total_daann? Dan kan ik controleren of dit wel juist is. 

@Tommie van Odido Ik heb de inlog en pincode voor je neergezet bij het kopje info voor de moderator.

Reageer