Skip to main content

 

Update 01-09-2020

Vandaag hebben we een nieuwe versie van TV Anywhere gelanceerd! Omdat de informatie in dit topic inmiddels verouderd is hebben we deze gesloten. Op zoek naar informatie over het nieuwe TV Anywhere? Klik hier!

 

Vanaf 16 mei 2018 is de TV Anywhere App vernieuwd! Met alleen maar interessante toegevoegde functies hebben we de app tot een hoger niveau getild. Ben jij ook zo nieuwsgierig naar wat er nieuw is?

Update 11-10-2018: De webversie van TV Anywhere is nu ook te bekijken! Lees er alles over via ons topic: rTopnieuws] Kijk nu TV Anywhere op jouw laptop of PC!

Dit is er nieuw:

  • Nu 28 zenders. De TV Anywhere App is uitgebreid met extra zenders. Je kunt nu wel 28 zenders bekijken via de app.
  • Tot zeven dagen terugkijken op alle zenders. "Alle zenders, zeg je?" Jazeker! Met TV Anywhere kun je nu bijna alle programma's tot zeven dagen terugkijken op álle zenders in de app. Heb ik al gezegd dat dat echt op álle zenders is? Dus ook op RTL 🙂. Reserveer die bank in je woonkamer maar alvast.
  • Stoppen en weer verder kijken. Met de vernieuwde app kun je verder kijken waar je gebleven was. Is jouw treinreis dus net te kort om een hele aflevering van jouw favoriete programma te kijken? No problemo, start de app thuis weer op en kijk verder vanaf waar je gestopt was.
  • Favoriete zenders instellen. Wij begrijpen dat je zo snel mogelijk jouw favoriete zender wilt vinden in de app. Daarom kun je nu jouw favoriete zenders instellen. Op het beginscherm zie je direct een overzicht van deze categorie zodra je de zenders hebt ingesteld.
  • Eenvoudig zappen. Voor jouw gebruikservaring hebben we het zappen makkelijker en fijner gemaakt. Swipe naar links of rechts om van zender te wisselen. Vlieg maar over het scherm met je vinger!
  • Kijk overal in de EU. Zelfs tijdens jouw vakantie in de Spaanse Costa kun je genieten van TV Anywhere. Alle zenders zijn nu standaard overal in de EU te bekijken.
  • Automatische activatie. Voorheen vroegen wij je om de optie "TV Anywhere App" te activeren in My T-Mobile Thuis voordat je de app kon installeren en gebruiken. Dat is nu niet meer nodig. Het enige dat je nu nodig hebt is je TV-klantnummer en TV-pincode.
  • Apple TV mogelijkheid. TV Anywhere kijken via Apple TV.
  • Nu ook beschikbaar in Noorwegen, IJsland en Liechtenstein.


Natuurlijk blijft de optie om te pauzeren en terug- en vooruit te spoelen. Ook kun je nog altijd TV Anywhere streamen via Chromecast. TV Anywhere is ook via Airplay te kijken.

Hoe kan ik gebruikmaken van deze toffe TV Anywhere App?
Als je de app al op je telefoon had, kun je deze updaten via Google Play / Apple App Store. Na het voltooien van de update voer je jouw TV-klantnummer en TV-pincode in, daarna: genieten maar! Heb je de app nog niet? Download deze dan voor Android of voor Apple.

Welke nieuwe functie vind jij het handigst/mooist/gaafst? Ik ben benieuwd. Mocht ik je trouwens kunnen helpen met het installeren, inloggen of andere vragen over de TV Anywhere App: laat het me weten. Ik sta voor je klaar!

 

 

edf2d719-33a5-457b-8c5d-0cc763056c27.jpg

 

 

 

 

 

 

Probleemoplosser
Heb je opmerkingen, vragen of tips? Laat het ons weten via dit topic! Ook verwijs ik graag naar dit topic: TV Anywhere probleemoplosser. Hier kun je met enkele simpele stappen de TV app weer aan de praat krijgen!

 

 

 

 

Probeer maar eens de oude apk er door heen te rammen hier.

En auto update uit te zetten!

Verdorie ik bepaal zelf wel wat op mijn device's gezet mag worden...

https://apkpure.com/t-mobile-tv-anywhere/nl.tmobiletv.vinson

Gesodemieter elke keer met die provider
Toch nog eens geprobeerd om dat gedrocht aan het werk te krijgen maar het was weer verspilde moeite. De-installeren, installeren, resolutie aanpassen, verschillende devices, verschillende Android-versies, WiFi, 4G+, 4G, het haalt allemaal niets uit. Hoe positief Sander ook probeert te blijven, het is een aanfluiting en het zou slim zijn om de oude versie gewoon terug te zetten... ALS ik beeld heb dan houdt het ook wel op met de resolutie van een paar pixels. Na een paar minuten weer de melding "something went wrong" wat dan ook weer slaat op de kwaliteit van de klantenservice van T-Mobile.
Toch nog eens geprobeerd om dat gedrocht aan het werk te krijgen maar het was weer verspilde moeite. De-installeren, installeren, resolutie aanpassen, verschillende devices, verschillende Android-versies, WiFi, 4G+, 4G, het haalt allemaal niets uit. Hoe positief Sander ook probeert te blijven, het is een aanfluiting en het zou slim zijn om de oude versie gewoon terug te zetten... ALS ik beeld heb dan houdt het ook wel op met de resolutie van een paar pixels. Na een paar minuten weer de melding "something went wrong" wat dan ook weer slaat op de kwaliteit van de klantenservice van T-Mobile.



Versie T Mobile TV Anywhere_v1.0.1 loopt wel door en geen melding van "Er is iets fout gegaan"

Dus T-MOBILE graag oude versie terug in de playstore!
EXACT! Oude versie 1.01 weer beschikbaar maken en snel!
Beetje wazige foto, maar kan weer kijken!
@Stream4you: hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
@Stream4you: hoe heb je dat voor elkaar gekregen?

Heb allereerst de nieuwe versie 2.0 verwijderd en daarna via deze site

https://apkpure.com/t-mobile-tv-anywhere/nl.tmobiletv.vinson versie 1.0.1 er weer op gezet.

Wel ff zorgen dat je automatische update's van je device uitzet anders update het weer naar v.2.0



Version: 1.0.1 (19429) for Android 4.2+ (Jelly Bean MR1, API 17)



Update on: 2017-07-18



Signature: d8c51eb7afd8af75c2d6b3d17cc393068c731ac8 T-Mobile TV Anywhere 1.0.1(19429) apk safe verified



APK File SHA1: b39871bd625ae6e2bc57c19b89f69a760248b332



What's new: Bugfixes

en deze v.1.01 loopt nog steeds vrolijk door! Gelukkig!!!!! en kan weer lekker swipen!
@Stream4you: tenks hij doet het weer. F***ck T-Mobile
@here



Mijn excuses. Mijn melding dat het verholpen is, blijkt niet te kloppen. Ik heb daarom met de gegevens uit dit topic het opnieuw aangemeld. Ik pas uiteraard ook direct mijn bericht aan. Het is dus wederom in onderzoek.



@stream4you



Al is dit een bijzondere oplossing: ik juich 'm van harte toe. Zolang jullie hier weer een werkende TV app mee verkrijgen, ben ik blij. Ik zal je bericht meer nadruk geven en verwijzen naar jouw oplossing.



To be continued!
Op mijn IPad werkt de koppeling via een HDMI kabel naar de TV goed.

Als ik de app Anyware selecteer zie ik wel alles van het menu op de IPad en tv, maar zodra ik het af wil spelen heb ik op beide een zwart beeld, maar op de tv wel geluid.

Zodra ik de verbinding loskoppel, heb ik op de IPad wel weer beeld.

Wat te doen?
Is die oude versie via apkpure.com ook de versie, die geschikt is voor streamen vanaf een iPad?
Is die oude versie via apkpure.com ook de versie, die geschikt is voor streamen vanaf een iPad?

Dit betreft de oude versie voor Android device's
Hier kan je de APK ff verifiëren als zijnde de officiële versie

https://apkpure.com/apk-signature-verification

en dat het dus geen behandelde versie is!!

Tot zover werkt ie nog steeds!







Official] This T Mobile TV Anywhere_v1.0.1_apkpure.com.apk APK is the unmodified official version.



Package Name : nl.tmobiletv.vinson



Signature : d8c51eb7afd8af75c2d6b3d17cc393068c731ac8



File SHA1 : b39871bd625ae6e2bc57c19b89f69a760248b332



File Size : 6.6 MB
Ik zou zeggen kijk eens naar de reacties in de play store die zijn niet mals.

Ik ben ook terug naar 1.0.1 kan ik in alle rust de Giro kijken.

Samsung S7 Android 7.0.
Hellup. Ik kijk via mijn iPad! Kan ik ook met de door jullie geposte oude versie op de oude manier kijken naar de, via mijn iPad (Apple-store) Tv-Anywhere bekijken?
Hellup. Ik kijk via mijn iPad! Kan ik ook met de door jullie geposte oude versie op de oude manier kijken naar de, via mijn iPad (Apple-store) Tv-Anywhere bekijken?



@Ronaldus58, de versie die op apkpure staat is enkel geschikt voor Android toestellen, heb nog niets kunnen vinden voor IOS toestellen wat betreft de oude versie.
Hellup. Ik kijk via mijn iPad! Kan ik ook met de door jullie geposte oude versie op de oude manier kijken naar de, via mijn iPad (Apple-store) Tv-Anywhere bekijken?



@Ronaldus58, de versie die op apkpure staat is enkel geschikt voor Android toestellen, heb nog niets kunnen vinden voor IOS toestellen wat betreft de oude versie.




Dankjewel voor de moeite!
Ik gebruik de iOS app nu een paar dagen en iets intensiever dan bij mijn eerste post op zowel mijn iPad als iPhone.



Is het een verandering vergeleken met de oude app? Zeker. Maar is het een verbetering? Nog niet. Voor mijn gevoel zit er wel potentie in de app, maar heeft dit nog de nodige aanpassingen nodig.



Positief


  • 7 dagen terugkijken
  • Vooruitspoelen. Alleen jammer dat het maar een paar zenders zijn en dat het niet meteen duidelijk is welke dat zijn. Ik snap dat de zenders hier inspraak over hebben. Maar bied dan de keuze om naar 'live' te springen.
  • Niet langer die bloedirritante schermvullende melding bij het schakelen van 4G naar WiFi en v.v. 😃
  • Zender voor- of achteruit gaan is charmant opgezet. Maar niet wanneer een gepauzeerd programma bekeken word. Een melding zoals op TV zou handig zijn.



Negatief


  • Beeldkwaliteit - de app schaalt heel snel en vaak terug naar een lagere kwaliteit op zowel -Mobile WiFi als 4G. De oude app deed dit veel beter onder dezelfde omstandigheden.
  • Beeld blijft vaak hangen of word zwart terwijl het geluid doorloopt. Daarna stopt ook het geluid.
  • Bij het opnieuw starten van een al begonnen programma, loopt dit vaak vast na een aantal minuten of springt het zelfs terug naar het begin van het vorige programma.
  • Bij voor- en achteruit spoelen ontbreekt een indicatie van hoever voor- of achteruit gespoeld wordt. Op de tijdbalk staat wel de begin en eindtijd, maar niet de verlopen of nog of te spelen tijd. Een thumbnail tijdens het scrollen zou ook handig zijn.
  • Onhandige interface. Het is vaak nodig om het beeld te verkleinen om bijvoorbeeld het volgende programma in de gids op te zoeken. Dat doen jullie op de set-top box beter.
  • Privacy: iedereen in hetzelfde gezin met dezelfde app kan zien welke programma's bekeken worden. Waarom? Hebben jullie hier over nagedacht? Wat is de reden om dit te doen?
  • Volume niet regelbaar op het scherm.
  • De Gids bevat niet langer alle zenders in het pakket maar alleen de zenders die in de app te bekijken zijn.
  • De TV Gids laat slechts drie zenders tegelijk op het scherm zien. Misschien dezelfde horizontale lay-out gebruiken als op de set-top box in plaats va deze verticale lay-out?
  • Het is nog steeds niet mogelijk om opnames via de app in te stellen danwel de opnames in de app te bekijken. Hier lopen jullie echt achter bij de concurrentie.
  • Op de iPad kan de app niet op de achtergrond actief blijven. Waarom niet? De oude app kon dit wel en jullie concurrentie ook. Dit is voor mij een van de grootste tekortkomingen.
  • In de sectie TV kijken kom je altijd in een leeg scherm met favoriete zenders terecht. Zelfs wanneer die niet ingesteld zijn. Aangezien de app geen persoonlijke profielen heeft is dit een onzinnige functie in een gezin met meerdere gebruikers.
  • Airplay werkt (nog) niet
  • Ontbreken AppleTV app.



Ik vermoed dat jullie ontzettend graag de nieuwe app de wereld in wilden duwen, om wat voor reden dan ook. Zelf vind ik de nieuwe app geen doorontwikkeling van de vorige versie, maar simpelweg een nieuwe app. Daarbij hebben jullie niet echt gekeken naar waar jullie klanten behoefte aan hebben. Er is in deze app (met uitzondering van de 7 dagen terugkijken) niet echt nieuwe functionaliteit toegevoegd. Er is vooral functionaliteit verdwenen of verandert.



Persoonlijk denk ik dat het beter zou zijn geweest om deze app naast de oude app te releasen om zo feedback van jullie klanten te krijgen. Nu kiezen jullie er bewust voor jullie klanten een onvolwassen product voor te schotelen. Aangezien de kosten voor deze dienst in de abonnementskosten zitten verwerkt vind ik dit eigenlijk niet heel erg netjes van T-Mobile.



Ik denk dat ik voorlopig maar weer de Ziggo app ga gebruiken. Of ik wacht tot NLZiet hun AppleTV app klaar heeft (nu in Beta test) en dan T-Mobile TV eruit en alleen nog maar Internet. Telefonie kan dan ook weg.
Aan het begin van de avond is er een aanpassing in het netwerk doorgevoerd. Hierdoor is een belangrijke oorzaak van de verstoringen weggenomen. Daarnaast wordt er nog verder gekeken of er nog bepaalde verstoringen zijn die verholpen moeten worden. Bij mij werkt Chromecast (i.c.m. een iPhone) nu eindelijk zoals het hoort 🙂 Hoor graag of anderen dit ook zo ervaren? Straks nog even kijken of het nu ook goed werkt op mijn Huawei P10....
Aan het begin van de avond is er een aanpassing in het netwerk doorgevoerd. Hierdoor is een belangrijke oorzaak van de verstoringen weggenomen. Daarnaast wordt er nog verder gekeken of er nog bepaalde verstoringen zijn die verholpen moeten worden. Bij mij werkt Chromecast (i.c.m. een iPhone) nu eindelijk zoals het hoort 🙂 Hoor graag of anderen dit ook zo ervaren? Straks nog even kijken of het nu ook goed werkt op mijn Huawei P10....



Op een Huawei mediapad loopt ie door (Android)

Op een Samsung 10.1 2016 Tablet nog niet geprobeerd. Neem aan dat ie daar nu ook op doorloopt.
Hi Stream4you, goed om te horen dat de aanpassing heeft geholpen! We blijven er uiteraard dicht op zitten om de overige issues óók zo snel mogelijk op te lossen.
Blijven jullie er maar dicht op zitten Brian, ik los het wel even op voor jullie.

Om de zooi van T-Mobile op te lossen, deinstalleer die versie 2 en ga naar https://apkmeet.com/en/apk/1542976-nl.tmobiletv.vinson dit is de oude versie die bij mij op al mijn platforms, mijn LG G6, mijn Kodi gekoppeld aan mijn TV en mijn windows 10 Laptop met BlueStack perfect werk HD en 24 uur draaiend per dag zonder fout meldingen.



Veel kijk plezier



Bedankt T-Mobile voor het laten wat ik deed, voor jullie klanten.
Hi hatto, thanks voor de tip, Stream4you was je al voor. Check vooral ook even het oorspronkelijke bericht, daar hebben we de laatste updates geplaatst, waaronder de mogelijkheid om de oude versie te gebruiken 😉
Sterker nog.. volgens mij heeft T-Mobile zelfs een verouderde versie van de Knippr app gebruikt of in ieder geval van de coreplayer.

Op de laatste versie van de Knippr app zijn de zenders wel gewoon HD op alle android platformen en doen zich de andere problemen veel minder frequent voor




Deze heb ik nooit gebruikt van Knippr en kan er dus geen oordeel over geven.

Ik gebruik de T-MOBILE APP enkel als ik naar me nest ga en nog ff wil kijken.

Maar dit is knap waardeloos! Gezien het aantal negatieve recensies op google playstore moet deze APP zo snel mogelijk verwijderd worden!!

https://play.google.com/store/apps/details?id=nl.tmobiletv.vinson


By the way, ze mogen die ouwe drayteks van Vodafone ook wel eens vervangen!

Evenzo die waardeloze tv-boxjes die super langzaam schakelen, het enigste waar T-MOBILE zich mee bezig houdt, is pochen dat ze "AL" 200.000 klanten hebben op het vaste net, maar die ze net zo hard weer kunnen kwijt raken! Zie debacle van hun vorige stunt "ONLINE" die ze snel van de hand hebben gedaan, en als ze er niet voor uitkijken gebeurt het met dit hetzelfde weer!




Van die TV kastjes zijn al nieuwe op de markt. Je kan even bellen dan krijg je een nieuwe.
Raar, op mijn iPhone werkt het gewoon zo als het hoort, getest op diverse zenders maar kan gewoon terug naar het begin van een programma, of een eerder uitgezonden programma



Dat is niet raar want dit hele verhaal gaat over de Android app. Iphone draait niet op android.