vastlopen beeld via de tv box

  • 16 April 2024
  • 7 reacties
  • 45 Bekeken

Al vanaf dag 1 ,kpn glas tv box met eigen draadje naar de modem, steeds vastlopen beeld soms kortdurend, soms tot opnieuw opstarten. Ben er beetje klaar mee. Diverse contacten gehad via hier en telefoon. Alles getest opnieuw ingesteld gestart, andere apparaten en de tv zelf via hetzelfde draadje geen problemen, tv box er aan een het is weer hetzelfde. Voor de duidelijkheid, tv box heeft eigen draadje naar modem, zit niets tussen een geen andere apparaten op dezelfde lijn. Als andere streaming diensten op welk apparaat dan ook stukken uitstekend, volle bak snelheid bijzonder stabiel ook nog. Dus ik geef de bekende pijp aan Maarten, iemand nog een idee?? Anders zit ik de rotzooi terug, dit is alleen slecht voor je bloeddruk.

Tommie van Odido 13 dagen geleden

Hi @Brulboei, goed dat je hier een topic over begonnen bent.

Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie dat je nog een Amino in bezit hebt. Zal ik deze omruilen voor de nieuwe Mediabox? Er zijn op dit moment wat issue's met de Mediabox, in dit topic lees je er alles over: 

Zal ik hem omruilen voor de Mediabox? Ik ga er vanuit dat dit een hele boel zal oplossen voor je! 

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Brulboei, goed dat je hier een topic over begonnen bent.

Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie dat je nog een Amino in bezit hebt. Zal ik deze omruilen voor de nieuwe Mediabox? Er zijn op dit moment wat issue's met de Mediabox, in dit topic lees je er alles over: 

Zal ik hem omruilen voor de Mediabox? Ik ga er vanuit dat dit een hele boel zal oplossen voor je! 

Eh ok wist niet dat er een ander apparaat was, maar als dat probleem oplost graag

Reputatie 6
Badge +2

@Brulboei Ik weet zeker dat de nieuwe Mediabox deze problemen zal oplossen, ik heb er dan ook meteen één voor je besteld! 😀

Je ontvangt hierover een e-mail ter bevestiging en instructies om de oude TV Box terug te sturen. Ik wens je alvast veel kijkplezier, geniet er van! 

Nou verrassend, had geen idee dat er twee modellen zijn, mijn dank ik wacht het af, en fijne dag gewenst

 

Groet

Nog een vraagje, over welke termijn hebben we het?? Nog geen mail ontvangen, en nu net na een operatie zit ik bijna de hele dag voor het scherm

 

Met vriendelijke groet

Vincent

Reputatie 6
Badge +2

@Brulboei Jeetje, dan snap ik dat je graag geniet van een beetje TV. Ik ben gelijk voor je gaan kijken! 

Op de één of andere manier is de order niet goed doorgelopen. Ik heb dit meteen in orde gemaakt, je ontvangt later vandaag de e-mail. 

Misschien kun je als tijdelijke oplossing TV Kijken via Odido Online TV? In dit topic lees je hier meer over: Geniet van Odido Online TV! | Odido community

Ik wens je veel beterschap, hopelijk knap je snel weer op! 💛

App werkt prima op gsm, tablet en laptop maar niet op de Android tv, blijft zeuren om gamepad?? Niet te installeren, maar ik wacht het af, Dank voor de moeite weer

 

Groet

Vincent

Reageer