Morgen heb ik T-Mobile internet en TV een jaar, nooit klachten gehad over de beeldkwaliteit. Die was namelijk altijd dik in orde, over het algemeen beter dan alle concurrenten. Dit was vorig jaar ook DE reden om de overstap van Tweak glasvezel naar T-Mobile over te stappen. Die provider maakte gebruik van Canal Digital iptv, dat was ook niet best.
Vandaag ben ik op het nieuwe IP-TV platform over gezet en tot mijn grote schrik lijkt het wel of de bitrate gehalveerd is. Bij voetbal wedstrijden zie je de grasmat verspringen door de compressie artefacten, formule 1 op Ziggo Sport Racing is niet om aan te zien, niet vloeiend, haperend en vaak zijn de autos gewoon slecht te onderscheiden. Uiteraard heb ik de instellingen van mijn TV nagelopen, alle foefjes staan uit zodat het ruwe beeld binnenkomt. Ook heb ik gespeeld met de verschillende resoluties, waarbij 1080P 50hz het beste was. En dat beste is gewoon niet best. Klopt het dat dit beeld exact hetzelfde is wat er met de TV Anywhere website te zien is?
Ik ben hier echt NIET blij mee en dit is voor mij een reden om zo snel als mogelijk weer over te stappen naar een andere provider.
Is het mogelijk mij voor de time-being weer op het oude platform terug te zetten? Want in deze brol heb ik echt geen zin.
Bladzijde 29 / 31
De ghm streams waren 12 tot 18mbit als ik me niet vergis. Dat was echt rete strak, die had ik bij Vodafone en Tweak (wat later sparql TV werd en de nek is omgedraaid). Nu gaan we terug naar 6 mbit. Dat zie je gewoon keihard terug, op m'n 55 inch al maar nu ik een 75 inch heb is het echt niet om aan te zien. Ze doen dit zodat ze alle apparaten de zelfde steam kunnen aanbieden....
Hoi @Lisa dit geldt voor alle boxen. De download neemt gelijk de totale bandbreedte in en tv kijken wordt onmogelijk.
Misschien is het volgende link wel interessant om te lezen? Het gaat om progressive video streaming en adaptive bitrate streaming.
Ik denk ook dat T-Mobile gebruik maakt van de progressive video streaming? De menu van de TV box vind ik zelf ook niet helemaal strak/scherp (kan aan mij liggen?) Uitzendingen zijn mogelijk 720p zoals sommige in dit topic aangeven, dat mogelijk gerekt word naar 1080p?
Maar als het probleem niet opgelost kan worden en ze voor de mensen met trage DSL / slechte WiFI ook willen bedienen, dan is wat ze nu hebben we mogelijk de enige manier als ze de stream niet adaptief kunnen maken? (mensen hebben tegenwoordig zat mogelijkheden om de WiFI in huis goed op orde te krijgen, denk aan monteurs / mesh systemen / mogelijkheden die providers aanbieden en ga zo maar door.)
Waarom zou er in de T-Mobile thuis omgeving geen optie kunnen komen om te kunnen kiezen welke kwaliteit je wilt? (720p of 1080p) Mensen met glasvezel / goede WiFi kunnen dan kiezen voor 1080p? Of de klanten service die optie geven? Uiteraard standaard zal de 720p optie geselecteerd zijn voor nieuwe klanten en klanten met DSL lijn?
Ik denk zelf dat er helemaal geen 1080p stream beschikbaar is bij T-Mobile en daardoor zal bovenstaande idee gelijk al van de tafel geveegd kunnen worden …. Ik ben van mening door de klant een optie/keuze te geven, dat het meest klant vriendelijk is. Tegenwoordig heeft ook bijna alles een 1080p+ scherm en vele streaming diensten kunnen ook adaptieve bitrate toepassen (zie Youtube, Netflix e.d.)
Eerlijk is eerlijk, iets kijken in 720p kwaliteit anno 2022 waar vele mensen standaard al een 4k tv hebben …… Neem glasvezel! (hele marketing praat) want ja vooruitgang en 4k films en series kunnen kijken op meerdere apparaten enzovoort. TV kijken …. nee maar 1080p is te hoge kwaliteit en kost te veel data, dus neem maar genoegen met 720p, zodat iedereen op elke apparaat kan kijken…. Tja …….
@Maarten098
Ze noemen het zelf wel 1080p, en technisch gezien, puur qua resolutie is dat ook zo. Helaas is de daadwerkelijke beeldinformatie die ze kunnen sturen over dat smalle 6bit lijntje bij lange niet genoeg voor echt 1080p beeld. Misschien voor 720 inderdaad, maar die stream ziet er ook niet al te best uit.
Een hoop pixels worden, bij gebrek aan informatie, dan bij benadering, met een beetje geluk, als goed genoeg ingeschat door de ongeschikte codec die ze daarvoor hebben ingezet. Een soort “Best Guess" idee. Voor een flink aantal pixels ook nog. Helaas is het niet goed genoeg.
Maar puur op resolutie gezien is het 1080p, en zo durven ze het helaas ook te verkopen.
Hi @Maarten098, merci voor jouw mooie woorden! Dat waardeer ik ontzettend. Tof om te zien hoe je hierin meedenkt en jouw kijk hierop deelt. En hartstikke goed dat je hier aanklopt voor de compensatie, want ik zie dat ik jou hierin eerder inderdaad niet heb meegenomen. Excuses hiervoor, ik heb jou helemaal gemist. Zojuist heb ik dit dan ook direct in orde gemaakt. Je kunt dit bedrag checken in je My T-Mobile Thuis omgeving: My T-Mobile Thuis | Rekeningen inzien en informatie over je abonnement. Daarnaast hoop ik ook dat je net als de rest heel snel vanzelf een verbetering gaat opmerken.
Merci daarnaast voor jouw feedback. Graag hoor ik hoe jij wilt dat het menu van de TV Box eruit komt te zien? Dan kan ik dit doorzetten naar onze tv-specialisten.
Hi @Reklameruud, bedankt voor deze aanvulling! Zou je hiervoor een apart topic kunnen maken? Dan help ik je daar graag verder en houden wij het voor het overzicht in dit topic enkel over de bitrate. Goed om te weten dat het op alle TV Boxen speelt. In jouw nieuwe topic hoor ik graag of je hebt gedubbelcheckt dat alle kabels goed zijn aangedrukt? Soms kan zoiets kleins ook al een boosdoener zijn. Jouw verbinding ziet er verder top uit, maar dit staat natuurlijk haaks op wat je ervaart. Ervaar je naast het downloaden ook dit probleem?
Daarnaast zie ik niet alle drie de TV Boxen terug in de verbinding. Kan je aangeven hoe de TV Boxen zijn aangesloten? Ik vermoed dat je gebruikmaakt van een switch, klopt dat? Zo ja, dan wil ik vragen of je deze kan loskoppelen. Ook hoor ik graag in het nieuwe topic of je ook een wazig menu ervaart? Merci alvast!
Hi allemaal, ik wil jullie in dit bericht heel graag van een heldere en langverwachte terugkoppeling voorzien! Samen met mijn collega die in charge is/was van het bitrate onderzoek, zijn wij tot een conclusie gekomen. Het onderzoek wordt gesloten en het bitrate issue wordt meegenomen in het algemene verbetertraject. Zo werken wij er constant aan om onze diensten te verbeteren. Dit blijft dan ook zeker een focuspunt voor op de achtergrond, maar ik zal niet meer expliciet de updates hiervan met jullie kunnen delen. Zo voeren wij ongemerkt ook verbeteringen door zonder deze te vermelden aan klanten (bijvoorbeeld door ons netwerk te verbeteren). Ik ben super blij dat jullie hier een tijd terug melding van hebben gemaakt en zo betrokken zijn geweest, zodat hier nu de focus voor is en dit onderwerp aan het licht is gekomen.
Ik ga dan ook aan de slag met de laatste vergoedingsronde, omdat dit de uitkomst van mijn collega is. De vergoeding maak ik volgende week in orde, zodat de hele maand mei nog vergoed wordt. Dit topic ga ik uiteraard niet sluiten, maar inhoudelijk is het niet zinvol om hier langer over door te gaan. Weet dat jullie te allen tijde met jullie vragen bij mij terechtkunnen, daar verandert niets aan!
Nu alweer 2 maanden geleden deze flutreactie. Is er in deze 2 maanden al iets verbeterd in de beeldkwaliteit. Inmiddels tijd genoeg gehad lijkt mij.
Hi @Arnoldsr, heb jij inmiddels zelf een verschil opgemerkt op bepaalde vlakken? Zoals ik eerder aangaf, ontvang ik geen updates meer omtrent dit aandachtspunt. Echter wordt hier nog steeds aan gewerkt. Als je het fijn vindt, dan kan ik vragen of mijn collega hier meer over kan vertellen. Momenteel geniet zij alleen van een heerlijke vakantie, dus ik kan hier pas over een tijd op terugkomen. Ik zal alleen niet weer frequent updates gaan delen, omdat mijn collega nadrukkelijk heeft aangegeven dat hier op de achtergrond aan wordt gewerkt. Sommige verbeteringen zul jij direct merken en anderen vallen wellicht minder op. Ik hoor het graag van je, want ik wil jullie te allen tijde blijven helpen!
Er is dus 1 iemand bij t-mobile die weet hoe het met het tv product zit? Ik dacht dat je vertelde dat er een heel team was die elke vrijdag bij elkaar kwam?
Maar af en toe een update zou wel fijn zijn. Is nu een beetje van kijk maar of je verschillen zit (wat ook negatief kan zijn).
Hi @Arnoldsr, heb jij inmiddels zelf een verschil opgemerkt op bepaalde vlakken? Zoals ik eerder aangaf, ontvang ik geen updates meer omtrent dit aandachtspunt. Echter wordt hier nog steeds aan gewerkt. Als je het fijn vindt, dan kan ik vragen of mijn collega hier meer over kan vertellen. Momenteel geniet zij alleen van een heerlijke vakantie, dus ik kan hier pas over een tijd op terugkomen. Ik zal alleen niet weer frequent updates gaan delen, omdat mijn collega nadrukkelijk heeft aangegeven dat hier op de achtergrond aan wordt gewerkt. Sommige verbeteringen zul jij direct merken en anderen vallen wellicht minder op. Ik hoor het graag van je, want ik wil jullie te allen tijde blijven helpen!
Nee, ik heb geen verschil opgemerkt omdat ik geen producten afneem van T-Mobile. Dat wil ik wel, alleen als de beeldkwaliteit niet zo slecht is zoals hier in dit topic al 14 maanden over geklaagd wordt. Zolang dit niet overduidelijk is opgelost blijf ik al mijn kennissen, familie en buurtbewoners instrueren om geen TV van T-Mobile af te nemen.
Hi @Mark-DenHaag, dit team bestaat zeker uit meerdere mensen! Echter speelde ik altijd al mijn feedback en vragen door naar één collega in het specifiek en zij is momenteel met vakantie. Ik heb voor jullie de vraag in ieder geval uitgezet @Arnoldsr. Zelf ben ik vanaf 27 juli ook op vakantie, maar weet dat ik hierop terugkom bij jullie. Ik kan mij voorstellen dat af en toe een update prettig is, al kan ik niet beloven dat die er frequent weer gaan komen. Maar ik heb gevraagd of de verbeteringen die worden doorgevoerd op dit vlak met mij gedeeld kunnen worden.
Hi allemaal, zoals jullie weten heb ik voor mijn vakantie een update voor jullie opgevraagd! Mijn collega heeft aangegeven dat zij hier jammer genoeg geen nieuwe update over kan delen met mij. Zodra mijn collega hier iets over hoort, dan speelt ze dat in ieder geval gelijk naar mij door. Dus ik laat het zeker weten als ik hier iets over binnenkrijg.
toch wel sneu dat een miljarden bedrijf gewoon niet instaat is (geen wil heeft) een probleem dat ze nota bene zelf veroorzaakt hebben op te lossen. Geen update geen update geen update we kennen het nu wel en eigenlijk betekend het gewoon we hebben er schijt aan.
Net als ik het slechte upload topic dat gewoon mensen blokkeert om maar van het gezeur af te zijn zonder het probleem opgelost te hebben. Ik betaal voor gigabit en HD tv en krijg maar 160 Mbit upload en slechte tv en dat is wat T-Mobile betreft prima...
Ik zou adviseren over te stappen naar KPN.
Prima beeldkwaliteit en mijn upload is zelfs meestal hoger dan waar ik voor betaal.
Ik zou adviseren over te stappen naar KPN.
Prima beeldkwaliteit en mijn upload is zelfs meestal hoger dan waar ik voor betaal.
KPN heeft niet de zenders die ik kijk dat is dan weer jammer. Maar zit er over te denken heel tv de deur uit te doen.
toch wel sneu dat een miljarden bedrijf gewoon niet instaat is (geen wil heeft) een probleem dat ze nota bene zelf veroorzaakt hebben op te lossen.
T-Mobile heeft een jaar lang grondig onderzoek gedaan. Namelijk naar de vragen :
Hoeveel klachten krijgen we hierover? (Niet te veel)
Hoeveel klanten verliezen we hierdoor? (Niet genoeg)
Verliezen we hier geld door? (Nee, helaas)
Dat onderzoek hebben ze volledig naar hun tevredenheid afgerond, en de conclusie is dat er wat hun betreft helemaal geen probleem is. Die paar klagers kan je min of meer negeren, die houden wel een keer op.
En de rest betaalt braaf iedere maand zijn rekening, dus T-Mobile is tevreden. Wat maakt die beschamend slechte kwaliteit nou uit als mensen toch wel betalen?
Hi allemaal, zoals jullie weten heb ik voor mijn vakantie een update voor jullie opgevraagd! Mijn collega heeft aangegeven dat zij hier jammer genoeg geen nieuwe update over kan delen met mij. Zodra mijn collega hier iets over hoort, dan speelt ze dat in ieder geval gelijk naar mij door. Dus ik laat het zeker weten als ik hier iets over binnenkrijg.
Na 15 maanden ellende, had ik echt geen ander antwoord verwacht.
Hi allemaal, zoals jullie weten heb ik voor mijn vakantie een update voor jullie opgevraagd! Mijn collega heeft aangegeven dat zij hier jammer genoeg geen nieuwe update over kan delen met mij. Zodra mijn collega hier iets over hoort, dan speelt ze dat in ieder geval gelijk naar mij door. Dus ik laat het zeker weten als ik hier iets over binnenkrijg.
Na 15 maanden ellende, had ik echt geen ander antwoord verwacht.
Goedemorgen,
In augustus ben ik overgestapt van Ziggo naar T-Mobile Thuis (glasvezel, 1Gbps). Kwaliteit van televisie was ook bij mij zeer teleurstellend, wazig beeld en slechte kleuren.
Voor wat het waard is: Bij mij heeft het wijzigen van de HDMI Ultra HD setting op mijn Philips 77OLED806 een gunstig effect gehad. Deze setting stond op “Optimal” en ik heb deze gewijzigd naar “Standard”. Daarnaast resolutie van de Animo ontvanger op 1080p/50 gezet.
Nu is het beeld weer vergelijkbaar met zoals het bij Ziggo was (en dus tevreden). Wat wel opvalt is dat sommige zenders nog steeds wat minder beeld geven (beetje flets), vooral bij RTL5, mogelijk heeft dat met de doorgifte te maken.
Groeten, Richard.
Goedemorgen,
In augustus ben ik overgestapt van Ziggo naar T-Mobile Thuis (glasvezel, 1Gbps). Kwaliteit van televisie was ook bij mij zeer teleurstellend, wazig beeld en slechte kleuren.
Voor wat het waard is: Bij mij heeft het wijzigen van de HDMI Ultra HD setting op mijn Philips 77OLED806 een gunstig effect gehad. Deze setting stond op “Optimal” en ik heb deze gewijzigd naar “Standard”. Daarnaast resolutie van de Animo ontvanger op 1080p/50 gezet.
Nu is het beeld weer vergelijkbaar met zoals het bij Ziggo was (en dus tevreden). Wat wel opvalt is dat sommige zenders nog steeds wat minder beeld geven (beetje flets), vooral bij RTL5, mogelijk heeft dat met de doorgifte te maken.
Groeten, Richard.
Dat heeft met de compressie te maken, is dus een van de bij-effecten. Hier een vergelijk van een hele tijd geleden (allebei van T-Mobile, ene het oude platform en onder van de stream).
In principe heeft het ook geen nut om de HDMI setting op meer dan standaard te zetten voor een tv box maar zou alleen al op 1080p/50 vastzetten niet hetzelfde effect gehad hebben? (dat punt is overigens uiteraard al voorbij gekomen en niet het doorslaggevende issue geweest)
Het wijzigen van de HDMI Ultra HD seting op mijn TV van “Optimal” naar “Standard” heeft het meest geholpen. Resolutie wijzigen op de Animo ontvanger helpt iets maar is niet doorslaggevend.
Inderdaad groot verschil tussen voor en na de update. Goed dat je screenshots hebt gemaakt
Het is momenteel in heel tv land en de digitale streams die geleverd worden een drama aan het worden.
Er is geen minimale standaard die gehanteerd moet worden en men doet ook niet meer de moeite daarom.
En hogere stream kost ze gewoon meer geld en ze houden de klanten aan het lijntje.
Eigen apparatuur of niet maakt niet uit zolang de geleverde stream niet een hogere bitrate, minder compressie etc gaat krijgen. Zo vaak genoemd en ze weten onderhand echt wel wat er moet komen om te verbeteren.
Zolang meerendeel van de mensen niet klaagt en hebben de andere het nakijken
Voor mij is het simpel als ik over moet op nieuwe platform en de kwaliteit is slecht gaat de tv eruit en houd ik het bij internet alleen.
Nlziet of zoek een leuke IPTV aanbieder op en je hebt zelfs of zelfs beter dan het nieuwe platform en scheelt ook geld. Mensen gaan naar alternatieven zoeken illegaal of niet en dat hebben de provides dan aan zich zelf te danken.
Via de TV box heb ik tot nu toe geen problemen. Het beeld is acceptabel. Niet denderend maar ik herken de problemen niet die hier genoemd zijn
dat is toch juist het hele issue dat het beeld niet denderend is. Daarbij dat tmobile ons een jaar aan het lijntje heeft gehouden en het zonder iets concreets gedaan te hebben heeft stopgezet. Blijkbaar kost het zich vanzelf op na een jaar aangeven het in onderzoek te hebben.
Verder ben ik absoluut niet tevreden met de Amino. Dat ding moet ik vaak opnieuw starten omdat dan het menu niet werkt, dan kan ik na het kijken van een opname niet meer zappen. Is erg onhandig en gelukkig kijk ik op de "hoofd tv" via de App.
Via de TV box heb ik tot nu toe geen problemen. Het beeld is acceptabel. Niet denderend maar ik herken de problemen niet die hier genoemd zijn
dat is toch juist het hele issue dat het beeld niet denderend is. Daarbij dat tmobile ons een jaar aan het lijntje heeft gehouden en het zonder iets concreets gedaan te hebben heeft stopgezet. Blijkbaar kost het zich vanzelf op na een jaar aangeven het in onderzoek te hebben.
Verder ben ik absoluut niet tevreden met de Amino. Dat ding moet ik vaak opnieuw starten omdat dan het menu niet werkt, dan kan ik na het kijken van een opname niet meer zappen. Is erg onhandig en gelukkig kijk ik op de "hoofd tv" via de App.
Dar bedoel ik. Dat het beeld niet denderend is is niet het einde van de wereld. TV is voor veel mensen iets voor erbij geworden naast het netflixen HBO’en en Prime’en. Logisch dat providers daar minder in investeren. Al dat gebinge-watch kost ze klauwen met geld dan blijft er weinig over om te investeren in TV. T-Mobile zal gewoon doen wat hun cijfers ze ingeven. En die cijfers zeggen waarschijnlijk dat het overgrote deel van de bandbreedte verstookt wordt voor het streamen via streaming services.
De issues die hier genoemd zijn herken ik niet bij het kijken via de Amino. Voor mij is dat beeld gewoon acceptabel. De box herstart niet irritant vaak ofzo. Enige wat ik mis is de zender lijst die er blijkbaar niet op zit.
@D-Vine Op het moment dat ik via de Amino kijk en verder niks anders verbruik via internet in huis is de throughput op mijn WAN poort van m’n router 12mbit (Veronica). Dus ik heb toch het idee dat ik via de Amino naar een andere stream kijk dan via de app. Het gekke is wel dat Vlan 640 een paar kbit throughput heeft en vlan300 op het moment dat ik kijk die 12mbit.
De zelfde uitzending via de App is de throughput inderdaad lager. Maar eerlijk gezegd zie ik dat niet af aan het beeld op een 55” OLED.
Wat ik wel jammer vind is dat TV altijd een koppeldienst is. Er is geen provider (behalve canaal digitaal in beroerde kwaliteit) die apart hoog kwalitatieve TV aan bied voor bijvoorbeeld sport. Denk dat hier (ondanks de klagers in deze post) gewoon te weinig markt voor is.
Ik blijf dit wel volgen want de Android app is inderdaad van dermate beroerde kwaliteit dat het zeker geen alternatief is. Maar dat zit meer in stilstaand beeld, zenders die op zwart springen etc dan in de kwaliteit van het beeld.
Ik ben wel benieuwd of er ook daadwerkelijk metingen zijn gedaan via het nieuwe platform.
Toen ik nog bij die ISP werkte waren TV issues ook altijd een lang slepend issue. De meeste TV gerelateerde tickets stonden maanden open zonder concrete uitkomst. Er is ook zoveel binnen het “klant domein” wat van invloed kan zijn. Dat moet eerst allemaal uitgesloten worden voor je een leverancier tot onderzoek kan dwingen.
Ik heb sinds een paar dagen T-Mobile TV via een settopbox. Hiervoor keek ik via de app.
De ervaring met de app is zeer belabberd. Haperingen, stilstaand beeld, zenders die ineens op zwart springen. Waardeloos. Dit was op een nvidia shield dus met de Android TV app. De verbinding is 400/400 glasvezel. Dus dit zou ruim voldoende moeten zijn om tv te kijken maar het was niet te doen.
Via de TV box heb ik tot nu toe geen problemen. Het beeld is acceptabel. Niet denderend maar ik herken de problemen niet die hier genoemd zijn.
Het is wel zo dat ik geen gebruik maak van de apparatuur van T-Mobile. Noch de mediaconverter noch het modem/router gedrocht wat ze leveren
Alle apparatuur (op de Amino 7X na uiteraard) heb ik zelf aangeschaft en in eigen beheer. Misschien maakt dat een verschil?
Ik heb jaren geleden gewerkt voor een dochter provider van KPN. Ook op dat TV platform waren meer dan genoeg problemen. Het lijkt er sterk op dat TV bij alle providers een ondergeschoven kindje is.
@LisaGaat dit topic uitsluitend over kijken via een settopbox of geldt de compensatie regeling ook voor de app? Ik heb de problemen gemeld in een ander topic maar hier nooit echt een zinnig antwoord op gehad. Er waren dagelijks meerdere keren wegvallende zenders en haperingen.
Ervaring met de app is hier prima.
Ik gebruik ook een Nvidia Shield tv pro.
En Sony en Philips Android tv.
Deze zijn wel bedraad op het netwerk aangesloten.
De Nokia 8000 box werkt ook perfect deze is draadloos verbonden met het netwerk.
De T-mobile ontvanger (wat ik het 1e half jaar gratis heb) gebruik ik niet meer.
Ps Hier geen T-Mobile apparatuur meer aangesloten.
Een fritzbox 5590 direct op glasvezel GPON.
Ik heb sinds mei T-Mobile omdat KPN mijn provider XS4ALL de nek heeft omgedraaid en ik daarom principieel niet akkoord ging met een automatische overzetting naar KPN. Ik moet zeggen dat de prijsstelling erg gunstig is bij T-Mobile en op zich werkt alles naar behoren maar ik ben wel heel erg geschrokken van de matige beeldkwaliteit van de TV uitzendingen en helemaal van het uitgesteld kijken of ‘opnames’, deze zijn echt van slechte kwaliteit (op een 65 inch TV). Als je bijvoorbeeld voetbal terugkijkt is het echt niet om aan te zien. Ik heb ook het idee dat het verschilt per zender. Ik kijk overigens via een bekabelde mediabox.
Ik word erg droevig van wat ik hier allemaal lees en mis XS4ALL alleen maar meer intussen… Het is echt overal wat, bij Ziggo ben ik al een keer gillend gek geworden en heb ik gezegd nooit meer terug te keren. KPN wil ik dus ook niet meer. Bij Freedom krijg je Canal Digitaal, ook geen optie. Geen idee wat ik moet als mijn jaarcontract voorbij is...
Omdat ik onlangs nieuwe apparatuur kreeg het geen ook wel mocht aangezien het oude al uit de tijd van Napoleon stamde werd ik meteen ook overgezet naar het nieuwe platform.
Hoewel ik altijd behoorlijk kritisch was moet ik eerlijk bekennen dat het beter is dan verwacht, zo goed als het oude “nee” maar voor mij persoonlijk 85 tot 90% in vergelijking met het oude platform, en ook ik merk wel verschil tussen de zenders onderling, maar dat is op zich geen wonder.
Zenders als NGC of Discovery enz. zenden vaak oude(re) programma's uit welke al in een mindere kwaliteit zijn opgenomen, en voor sportuitzendingen geldt nog altijd hoe meer tussenstations in de keten hoe slechter de kwaliteit als het aankomt bij de consument, en opgenomen programma's zullen altijd slechter zijn de origineel, denk maar aan de oude videorecorder.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.