Goedendag,
Ik heb sinds mijn nieuwbouwhuis is opgeleverd al t-mobile thuis (2 jaar nu) en dat was altijd goed bevallen. Eind december had ik ineens geen signaal meer van de tvbox wanneer ik tv wilde kijken en veel het signaal ook geregeld weg tijdens het tv kijken.
Ondertussen zijn er meerdere dingen gebeurd
- diverse contactmomenten geweest om van alles te doorlopen
- is er een monteur geweest van Guideon op 31/12 die een kabel in de modem heeft vervangen en het advies gaf de tvbox te vervangen
- nieuwe tvbox en alle bijbehorende kabels vervangen
Alleen heb ik gewoon nog elke dag dat ik de stroom van het tvboxje moet halen om tv te kunnen kijken. Hier heb ik vorige week zondag met Marcel contact over gehad en weer van alles doorlopen (resets + updates tvbox, HDMI poorten gewisseld, LAN3 en LAN4 gewisseld, stroom van de mediaconverter gehaald etc), maar weer zonder resultaat. Marcel zou de melding weer doorzetten naar de technische dienst. Vanuit de technische dienst heeft men zonder contact op te nemen, zelf maar geconcludeerd dat mijn tv signaal goed was en de melding woensdag j.l. gesloten!
Via de chat heb ik bij Francois de melding gemaakt, dat het euvel nog helemaal niet is verholpen en dat ik een beetje verbijsterd ben dat men op afstand maar besluit dat het is opgelost, terwijl dit nog niet het geval is. Het signaal valt niet meer weg tijdens het tv kijken, maar om tv te kijken moet ik nog elke keer de stroom eraf halen….
Nu is het weer zondag, zijn we weer een week verder en heb ik nog altijd geen bericht gehad dat er iets met mijn melding gedaan wordt. Ik probeer het nu maar eens langs deze weg, want ik word er wel een beetje moe van om steeds maar in de wacht te moeten staan bij de telefoon/chat en uiteindelijk geen steek wijzer te worden,
Ik baal er wel heel erg van dat ik eind december mijn abonnement weer bij jullie verlengd heb om eerlijk te zijn, Graag een oplossing gewenst!!!
Met vriendelijke groet,
Dennis
PS: ik heb glasvezel, alle kabels zijn nieuw, tvbox zit rechtstreeks op de modem etc...