Skip to main content

tv verbinding

  • November 25, 2024
  • 18 reacties
  • 123 Bekeken

  • is een Master Poster
  • 13 reacties

 

November 26, 2024

Hi ​@Hul670, welkom op onze Community!

Zou je eens een volledige powerflip willen uitvoeren en kijken of het daarna opgelost is? Dit doe je zo:

Powerflip

  1. Haal de stekker van het modem, TV Box en Media Converter/ONT uit het stopcontact.
  2. Wacht minimaal 10 seconden
    • Sluit eerst je Media converter/ONT weer aan en laat die 30 seconden opstarten. Sluit daarna pas het modem weer aan op de stroom.
  3. Doe de stekker terug in het stopcontact van het modem en TV Box en laat alles volledig opstarten
  4. Controleer of de verbinding stabiel is.

 

 

18 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 16180 reacties
  • November 26, 2024

Hi ​@Hul670, welkom op onze Community!

Zou je eens een volledige powerflip willen uitvoeren en kijken of het daarna opgelost is? Dit doe je zo:

Powerflip

  1. Haal de stekker van het modem, TV Box en Media Converter/ONT uit het stopcontact.
  2. Wacht minimaal 10 seconden
    • Sluit eerst je Media converter/ONT weer aan en laat die 30 seconden opstarten. Sluit daarna pas het modem weer aan op de stroom.
  3. Doe de stekker terug in het stopcontact van het modem en TV Box en laat alles volledig opstarten
  4. Controleer of de verbinding stabiel is.

 

 


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 13 reacties
  • November 26, 2024

Hoi ​@Tommie van Odido tommie de powerflip die heb ik gedaan maar ik heb geen tv box bij tv maar wel de tv app daar krijg ik op mijn tv de melding 

ps de is tv box is boven die is verder goed 

Groetjes ​@Hul670 


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 16180 reacties
  • November 27, 2024

Ah dat geeft wat meer duidelijkheid ​@Hul670, is het mogelijk om de tv bekabeld aan te sluiten? Kan je testen of de melding dan niet meer voorkomt of nog wel?

Graag ontvang ik ook wat voor merk de tv is, welk typenummer, het besturingssysteem, welke firmware versie van de tv en welke firmware versie van de app? Alvast bedankt! 


  • is een Master Poster
  • 22 reacties
  • November 27, 2024

hoi ​@Tommie van Odido 

eerst de tv is bekabelt was niet Wi-Fi verbonden

twee de tv is Philips 50pus7304/12  Android tv 11 

versie:TPM191E_R.201.000.248.227 2024/07/03

odido appversie ; 2.0.4672    2004/01/20

ps. zie de foto

Mgr. m hulst

 


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 13 reacties
  • November 27, 2024

Hoi ​@Tommie van Odido 

Dit is op mij laptop gedan mij oud account deze is actief  sorry 

Groetjes @Hul670 


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 13 reacties
  • November 27, 2024

Hoi ​@Tommie van Odido 

eerst de tv is bekabelt was niet Wi-Fi verbonden

twee de tv is Philips 50pus7304/12  Android tv 11 

versie:TPM191E_R.201.000.248.227 2024/07/03

odido appversie ; 2.0.4672    2004/01/20

ps. zie de foto

Mgr. m hulst

 


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 16180 reacties
  • November 28, 2024

Dankje voor de informatie ​@Hul670, welke handeling voer je uit wanneer de melding verschijnt? 


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 13 reacties
  • November 28, 2024

@Tommie van Odido Ik kan Verder niks doen want ik wet ook niet waar ik het moet zoeken 


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 13 reacties
  • November 28, 2024

@Tommie van Odido misschien wel in de app of modem ik wet het niet


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 16180 reacties
  • November 29, 2024

In je eerste post deel je een screenshot met die melding ​@Hul670, welke handelingen voer je uit voordat die melding komt? Of komt deze melding random tevoorschijn?  


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 13 reacties
  • November 29, 2024

Hoi ​@Tommie van Odido 

Toen ik de tv aan deed en na de odido ging kwam die melding ook boven in het beeld te staan . 


Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4872 reacties
  • December 1, 2024

@Hul670 Dankjewel voor je terugkoppeling. Ik wil graag dat je weer kan genieten van TV kijken! 

Ik heb daarom meteen een ticket aangemaakt naar onze technische dienst. Zij zullen dit probleem voor je onderzoeken en oplossen. Ik weet zeker dat het goedkomt.

Laat je het mij weten als ik nog ergens bij kan helpen? Ik doe het graag!


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 13 reacties
  • December 1, 2024

@Teresa van Odido 

Dankt voor de info 


Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4872 reacties
  • December 1, 2024

Heel graag geen en dankjewel voor je geduld! ​@Hul670 


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 13 reacties
  • December 11, 2024

​hallo@Teresa van Odido  ik heb de nieuwe modem en de nieuwe wifipunt geplaatst  en ik krijg weer de melding zie de foto deze melding komt weer terug  


Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 3598 reacties
  • December 12, 2024

Hi ​@Hul670, dat is jammer! Wel bedankt voor de update. Ik ga dit delen met het team die dit voor je aan het onderzoeken is. Als ik meer weet, kom ik bij je terug!


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 13 reacties
  • December 16, 2024

@Cheyenne van Odido is er al wat uit komen 


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 16180 reacties
  • December 18, 2024

Het ticket staat nog open ​@Hul670, hopelijk spoedig antwoord!