Bij aanvragen internet + televisie is in den beginne al iets fout gegaan. Alleen glasvezel internet werd geïnstalleerd. Voor televisie moest ik wachten tot de bestelling afgerond was. Dit duurde een paar dagen en daarna gelijk tv aangevraagd. Tv kast ontvangen en gelijktijdig een email dat mijn tv abonnement was opgezegd. ?????. Klantenservice gebeld en na een lang telefoongesprek zou het opgelost worden. Wel moest ik de nog nieuwe tv box terug sturen en zou een nieuwe krijgen. Kon niet omgezet worden. Totdat de. Nieuwe box binnen zou komen kon ik met de oude tv kijken. Dit is ongeveer 2 dagen goed gegaan waarna ik weer klantnummer en pincode moest invoeren. Geen verbinding. Klantenservice gebeld en die snapte er niks van. Nieuwe box had ik zogenaamd al ontvangen. Daarna t excuus dat er een nieuw platform werd gelanceerd waardoor de mogelijk er was dat t daardoor kwam. De technische dienst zou contact met me opnemen. Week later zelf maar gebeld en blijkt dat t ticket niet goed was doorgezet. Nu zou alles goedkomen. We zijn nu weer een week verder en nig steeds geen tv, geen box en geen reactie technische dienst. Hoeveel geduld moet ik nog hebben? Eerste rekening is wel al afgeschreven. Dat gaat wel in 1x goed.
Beste antwoord door Piotr
Bekijk origineel