Sinds vandaag kan ik geen TV meer kijken. Ik kreeg bij het aanzetten van de TV-box (een vierkante Amino uit de tijd van T-Mobile) een melding dat er verbindingsproblemen waren. Ik heb vervolgens de stroom eraf gehaald en de box opnieuw laten starten. Dat werkte niet, na het opstarten bleef het beeld zwart, het lampje op de box blauw, en ik kon de box ook niet meer met de afstandsbediening uitzetten (bij het indrukken van een knop op de afstandsbediening knippert het blauwe lampje op de box wel, maar er gebeurt niets). Inmiddels heb ik ook alle andere mogelijke oplossingen geprobeerd:
- modem ook opnieuw opstarten, pas wanneer die helemaal is opgestart de TV-box weer aan het stroom, zelfde resultaat
- de TV-box enkele keren gereset (10 seconden met een paperclip in het gaatje aan de achterkant), na het downloaden van de benodigde gegevens ook hetzelfde resultaat
- uiteraard heb ik alle oplossingen op https://www.odido.nl/service/producten/tv/gebruiken/geen-of-slechte-verbinding geprobeerd
Ik heb nu dus geen TV. Contact met jullie is nu ook niet mogelijk: de lijnen zijn gesloten en bij de chat zijn continu alle adviseurs bezet. Graag een oplossing!