Er gaat geen avond dag of week voorbij of er is iets aan de hand met de tv aansluiting, ik wordt er s…t ziek van. Wat heb ik een megaspijt van mijn overstap naar t mobile. Zo hier als jullie zijn met de mobiele abonnementen zo abominabele slecht is t mobile thuis. Het is echt verschrikkelijk!!!! Internetpagina’s die blijven hangen een tv die hapert, enorm vertraagt is. De buren juichen al voor een doelpunt en wij zien het pas 30 seconden later. 30 SECONDEN!!!!!!!!! Dan ben je toch niet goed bij je pannenkoek!!!!!!
een tijdje terug heb ik telefonisch contact gehad met jullie help afdeling. Mij inloggegevens en contract heb ik namelijk nooit ontvangen. Waarschijnlijk zijn die naar het t mobile e-mail adres gestuurd waarvan ik nooit de inloggegevens heb ontvangen want ja die worden natuurlijk verstuurd naar dat e-mailadres.
ik ben er zo verschrikkelijk klaar mee dit heb ik nog nooit meegemaakt. Normaal gesproken ben ik geen klager, heb eigenlijk altijd een veel te groot hart maar nu is de maat echt vol!!!!!
ok dit was de frustratie, nu naar de oplossing! Ik heb geen zin in ellenlange telefoongesprekken, tips als reset je tv ontvanger en je modem. Dit heb ik natuurlijk allemaal al lang gedaan.
optie 1 - per direct het contract beëindigen. Ik stuur alle spulletjes keurig terug en we praten nergens meer over
optie 2 - jullie sturen iemand langs die alles regelt zonder met mij te praten
optie 3 - ik heb gewoon dikke pech. Contract uitzitten en zodra het kan snel weer weg.
Al lijkt het misschien van niet maar ik werk graag mee aan een constructieve oplossing.
groet,
Jan-Henk