Skip to main content

Hoi,

Ik heb sinds Iets meer dan een maand tv bij odido en de ervaring van tv kijken is echt vreselijk, niet te doen. Om de paar seconde springt het beeld op zwart soms duurt het wel meer dan 30 seconde voor er weer beeld komt en blijft het knipperen. Er word dan gezegt dat je t stroom er af moet halen en het dan langer wegblijft. Dit helpt alleen niks! Het scherm blijft knipperen en tv kijken is niet te doen zo. Ook naast het knipperende beeld, werkt het geluid steeds niet en ook dan moet het stroom er weer af. Als ik vervolgens eindelijk geluid heb, loopt deze sneller dan het beeld, waardoor het een soort slechte nasynchronisatie lijkt. Dus ook dan weer; het stroom er af. Onze tv en box staat al nooit op stand-by, maar ik blijf het aan en uit zetten zo en het levert geen enkel resultaat, enkel dat ik na 1 uur kijken de tv wel 26 keer aan en uit heb moeten zetten en ik eigenlijk niets gezien heb. Wanneer wordt er hier wat aan gedaan? Dit kan echt niet!

Hey @naomi.vermeulenkiewiet, welkom op onze Community!

Dit is inderdaad niet fijn tv kijken op deze manier. Zou je mij iets meer informatie willen geven over het probleem? Ik zie namelijk dat je twee Mediaboxen in bezit hebt, speelt dit probleem op beide Mediaboxen of op 1 specefieke? Kan je de firmware versie van de Mediabox doorgeven? Graag ontvang ik ook een filmpje zodat we het kunnen reproduceren. Het filmpje kun je via een WeTransfer link met mij delen. Alvast bedankt!

Hoi, de mediabox beneden heeft dit een stuk erger dan die boven staat, maar ook die knippert wel. De mediabox beneden is veel erger geworden na de laatste update. Waar kan de wetransfer link naar toe?

Os versie 12

vk tv box sw version v12.8.6755

Je kunt de link hier plakken @naomi.vermeulenkiewiet. Wat is het MAC-adres van de Mediabox beneden? 

Hier, voor iedereen? Kan ik het niet gewoon ergens naartoe mailen?   8c:98:06:0f:ea:07

Mag ook in een privébericht @naomi.vermeulenkiewiet, geef me hier wel een seintje als je het verstuurd hebt! 

Ik heb een privé bericht gestuurd 

Bedankt voor de filmpjes @naomi.vermeulenkiewiet, dit lijkt heel erg op een HDMI probleem maar dat laatste duidt weer op een internet probleem. Zou je een aantal dingen nog voor mij willen testen? 

1. Graag een andere HDMI-kabel uitproberen en andere UTP-kabel.
  2. Ook ben ik benieuwd wat er gebeurt als je de UTP-kabel in een andere poort stopt.
  3. Zou je ook de Mediabox willen voorzien van een factory reset door het knopje achterop 30 seconden lang ingedrukt te houden? Graag ook een volledige powerflip uitvoeren en kijken of dit gewerkt heeft. 

Reageer