Skip to main content

Goede avond beste mede Odido'ers,

Een tijd geleden werkte mijn TV-box nog (oude nog van T-mobile). 

Echter na een verbouwing en met mijn nieuwe TV startte hij zeer kort op en hierna krijg ik zwart scherm…

Ook reageert de box niet meer op de afstandsbediening. Blauw lampje knippert nog wel, maar verder niks. 

Van alles geprobeerd, internet kabel in een andere LAN. Tv box aan en uit. Modem aan en uit, etc,etc. Maar niks.

@Martijnici Hoi

Je spreekt over nieuwe TV dan kun je ook de Odido TV app op de TV gebruiken.

Wat betreft de TV box die kan defect raken.

Je zou deze kunnen wisselen voor de nieuwe Odido TV box die op Android TV draait.

Zie hier voor info over deze box.

Hi ​@peter-keetfm,

Bedankt voor je antwoord.

De TV-box is nog de oude van animo T-mobile. 

Ik heb je info over de nieuwe box gelezen maar zie nergens waar ik hem kan omruilen. Misschien dat ik van de week odido even kan bellen.

Als ik heb start na een powerflip zie ik eerst het start-up scherm.

Hierna gaat hij een "netwerk starten".

En daarna krijg ik een donker zwart scherm.. hier blijft hij op staan.

Met vriendelijke groet,

Martijn

Nu las ik ergens dat odido ook mijn box kan uitlezen van afstand etc. Heb je hier ervaring mee? Of kan dit niet.

Via de odido tv app tv kijken hapert heel erg bij mij. Geen idee hoe dat komt..

@Martijnici 

Odido leest mee hier op het forum.

@Demi van Odido Of een andere medewerker pakt het hier op en kan een Tv box regelen.

Uitlezen op afstand zal wel kunnen maar als de box niet door start vraag ik me af of dat dan nog wel kan.

@Martijnici Ik ben het met je eens dat deze TV Box toe is aan vervanging. Ik heb meteen de nieuwe Mediabox voor je besteld! 

Je ontvangt hierover een e-mail ter bevestiging en een track & trace code om je bestelling te volgen. De oude TV box hoef je niet meer terug te sturen, maar mag je afgeven bij een recyclepunt bij jou in de buurt. 

Ik wens je alvast veel kijkplezier! 

Beste Teresa, ​@Teresa van Odido 

Bedankt voor de nieuwe mediabox! Werkt super. Tv doet het ook weer. 

Groet,

Martijn

Geweldig ​@Martijnici, bedankt voor deze update en geniet ervan! 😁

Reageer