Ik was verkeerd voorgelicht en bleek alleen een tv box te hebben zonder opnemen (hdd)
Hiervoor heb ik gebeld en hij zou opgestuurd worden. Ik kreeg ook netjes een mail.
5 minuten later krijg ik weer een mail dat mijn bestelling geannuleerd was !!
Ik bel dus weer met de klantenservice en krijg te horen dat het helemaal niet kan aangezien de harddiskrecorders niet meer leverbaar zijn.
Ik zeg dan ben ik benieuwd wat de postnl mij morgen gaat brengen.
Jawel hoor. Gewoon netjes de hhd recorder.
Opgelost zou je denken.
Echter, ik krijg afgelopen zaterdag en dreigmail dat als ik de geannuleerde order niet retour stuur ik een rekening krijg van 175 euro !!
Vreemd want ik heb niets geannuleerd, want ik wilde juist deze box.
Goed, wat nu?
Geprobeerd te bellen maar kom er niet doorheen. Lange wachttijden. En aangezien de vorige ervaringen met de medewerkstersdie tegenovergestelde antwoorden geven, lijkt me dit ook niet echt zinvol.
Is er hier een medewerker die dit kan oplossen?
Ik zou tevens de andere tvbox terug sturen en de korting die ik daarvoor had zou verrekend worden met de hhd disk. Ga er wel vanuit dat dit ook zo gebeurt.
Graag reactie Tmobile
Beste antwoord door Brian
Bekijk origineel