Skip to main content

Goedendag

 

Wij hebben 2 TV boxen. Bij beide ervaren al wat langere tijd regelmatig een storing. Er verschijnt dan de melding “Er iets iets fout gegaan” na het drukken op de ok knop loopt het TV beeld weer maar verschijnt binnen een minuut dezelfde melding.

Bijzonderheden:

  • de ene box geeft vaker storingsmeldingen dan de ander.
  • het lijkt op npo zenders minder vaak voor te komen dan andere
  • resetten van de tv box en modem leidt niet tot een oplossing
  • de boxen zijn bijna 8 jaar oud, er staat nog vodafone op
  • we hebben ook nog de originele router, de Draytek Vigor 2132F

 

Graag advies

 

@omnia.nl Hoi

Je zou de TV boxen kunnen laten omruilen door de nieuwe Odido TV boxen.

Een Odido Moderator zal je topic op pakken.

Geduld het is nu weekend.

 

 


Is er al een odido mod die dit topic heeft ontdekt?


Welkom op onze community! @omnia.nl 

Goed dat je nogmaals aan de bel trekt. Ik pak dit topic graag voor je op! 

Ik heb meteen twee nieuwe Mediaboxen jouw kant opgestuurd. Je ontvangt deze binnen 2 tot 5 werkdagen. Je ontvangt hierover een e-mail ter bevestiging en een track & trace code. Ik weet zeker dat de problemen hiermee verholpen zijn! 

De oude TV Boxen hoef je niet meer terug te sturen, maar mag je afgeven bij een recycle punt bij jou in de buurt. 

Ik wens je alvast heel veel kijkplezier! 


Dank je Teresa. Ik wacht de boxen af en ga het uitproberen.


goedendag, de boxen inmiddels werkend ontvangen. Dank.

 

Echter nu iets nieuws. op de factuur van november zie ik echter dat er per 8-oktober een kortingsregel verdwenen is, namelijk dit:

Eerst

 

 

Nu:

 

Mogelijk heeft dit te makken met koppeling box aan actie.

Kunnen jullie dit herstellen?

 

 

 


Hey ​@omnia.nl, dit komt doordat je nog een hele oude actie korting had.

Die is zo oud dat we die niet meer kunnen toepassen. Voor de klanten die dit hebben kunnen we uit coulance 1 jaar lang de Mediabox vergoeden (ca. € 60.00). Dat zal dan worden verrekend op een volgend factuur. Zal ik dit in orde maken voor je? 


Hallo Tommie,

Dat van 1 jaar is goed.

ik vind het echter heel gek dat het over coulance gaat. Er is een apparaat dat na 8 jaar niet meer goed werkt. Dat wordt dan vervangen door een actueel model en vervolgens vervalt dan opeens de eerder afgesproken korting.

Dat deze code niet meer te koppelen is, is dan kennelijk niet goed doordacht bij het implementeren van de nieuwe tv-boxen en afhankelijkheden die daaraan hangen. Tenzij het een bewuste keuze is om deze kortingscode uit te laten faseren bij vervanging van de tv box. Hopelijk is dat laatste niet het geval maar geeft mij toch een vervelend gevoel hierover.

 


@omnia.nl Ik heb de vergoeding meteen voor je in het systeem gezet! Je ontvangt hierover een e-mail ter bevestiging. 

Ik begrijp je punt en leg je graag nog eens uit hoe het precies zit. Het is niet dat we de korting niet alsnog willen toekennen, zoals we nu hebben gedaan. Echter kunnen wij deze korting niet meer in het systeem zetten als deze is komen te vervallen. 

Laat je het mij weten als ik nog ergens bij kan helpen? Ik sta altijd voor je klaar! 


Reageer