Skip to main content

Net over gestapt van Ziggo en loop helaas op dag 1 tegen het eerste probleem aan. Ik kan vrijwel niets terugkijken op o.a. Eurosport 1 en 2. Skien, biathlon, snooker..vrijwel niets is terug te kijken. Dit alles via de odido tv app op een sony tv.

Aangezien ik hier nog Ziggo heb het daar geprobeerd en daar kan ik gewoon alles wel terugkijken.

Nu zie ik enorm veel topics over problemen met terugkijken (ook van opnames) die jaren terug gaan. Is dit iets wat dus gewoon nog een probleem blijkt te zijn anno 2023 bij een grote internet en tv provider!?

Uiteindelijk toch gevonden hoe ik bepaalde afleveringen terug kan kijken. Een keer of 10 klikken en je zit bij het terugkijken menu voor de zender. Daar kon ik dan wel bepaalde uitzendingen vinden. Niet erg intuitief. Overigens geldt dat wel voor meer handelingen in tv app.

Eurosport herhaald veel dus kan het zo zijn dat je alleen de live uitzending terug kan kijken en alle herhalingen niet?


Hi @Serge123456789, welkom op onze Community.

Op onze website hebben we een zenderlijst waar je precies kunt zien welke zenders welke opties hebben: Al onze zenders | Odido.

Daarnaast geldt dit niet voor alle programma's. Dit heeft te maken met de rechten van de zender en/of programma. Ik weet ook niet specifiek welke programma's dat allemaal zijn. Hopelijk kom je zo toch een stukje verder!


Tommie... Dank voor het antwoord maar dit lijkt een beetje een copy tekst die ik al vaker ben tegen gekomen.

Heb je mijn 2 tekst gelezen en zou je daar wat over kunnen zeggen?

Een voorbeeld is "de 2e run reuzeslalom.." op eurosport 1 (en 2). Deze vind je op meerdere tijdstippen en dagen terug (herhalingen). Deze zijn allemaal niet af te spelen vanaf de zender zelf of vanuit de tvgids. Ga je naar het menu "Terugkijken" en selecteer je Eurosport 1 dan kan je (blijkbaar de originele live) uitzending wel terug vinden en afspelen.

Deze manier van terugkijken is gewoon erg omslachtig. Bij Ziggo werkt dit wel gewoon prima dus het kan wel. Dit heeft ook echt niet met terugkijkrechten oid te maken.


Reageer