Bij sommige zenders werkt het terug kijken niet. Je hebt beeld, beeld en geluid blijven stil staan en stil waarna vervolgens het geluid verder gaat maar het beeld stil blijft staan. Ik heb het kast je al van de stroom gehad en opnieuw opgestart maar dit mag niet baten.
Terugkijken lukt (nog steeds) niet bij CC trouwens (alweer)..
Tijdje terug kon je enkele afleveringen terugkijken, maar nu vandaag kan ik weer helemaal niets terugkijken..
Beste T-mobile???
Terugkijken lukt (nog steeds) niet bij CC trouwens (alweer)..
Tijdje terug kon je enkele afleveringen terugkijken, maar nu vandaag kan ik weer helemaal niets terugkijken..
Beste T-mobile???
Aha, het viel me vannacht op, gewoon 2/3 van CC aanbod kan niet meer teruggekeken worden.. (Ik ben er niet rouwig om dat ik Friends niet kan terugkijken, maar Bob's Burgers die maar 1x in de week op tv komt, geen herhaling ofzo, dat vind ik wel jammer).
Het probleem is opgelost mijn dank daarvoor, kan ik nog een financiële tegemoetkoming krijgen? Dit omdat ik 2 weken lang weinig van mijn tv abonnement heb kunnen genieten. ik zie graag een reactie van T-Mobile tegemoet.
Hi
Mocht het probleem in de tussentijd toch bij één van jullie zijn opgelost, laat dat dan vooral weten. Ik houd dit goed voor jullie in de gaten en zal alle updates hier delen. Nogmaals excuses voor dit ongemak!
Wat onwijs fijn dat het issue bij jou is opgelost
Hi
Mocht het probleem in de tussentijd toch bij één van jullie zijn opgelost, laat dat dan vooral weten. Ik houd dit goed voor jullie in de gaten en zal alle updates hier delen. Nogmaals excuses voor dit ongemak!
Wat onwijs fijn dat het issue bij jou is opgelost
Hallo Lisa,
Dankjewel voor je (re)actie. Sinds de update van 20/21 september lijkt het probleem zich niet meer voor te doen. Ik hoop dat het zo blijft, we blijven testen. Als het probleem zich weer voordoet dan meld ik me uiteraard.
Mocht het probleem in de tussentijd toch bij één van jullie zijn opgelost, laat dat dan vooral weten.
Gisteravond weer geprobeerd na het bericht van de update van 20/21 september en nu werkt het naar behoren.
Hi
Mocht het probleem in de tussentijd toch bij één van jullie zijn opgelost, laat dat dan vooral weten. Ik houd dit goed voor jullie in de gaten en zal alle updates hier delen. Nogmaals excuses voor dit ongemak!
Wat onwijs fijn dat het issue bij jou is opgelost
Bedankt voor je antwoord.
de problemen zijn op 1 September begonnen en sinds 20/21 heb ik er geen last meer van, alleen als ik nu een programma wil terugkijken begint hij helemaal aan het einde maar als ik op "1” druk en terugspoel kan ik wel alles vanaf het begin terug kijken.
Yay, helemaal super om te lezen
Hi
Maak er een mooi weekend van allemaal!
Beste Lisa. Heel blij te lezen dat jij het goed oppakt. Super fijn. Hopelijk blijven de problemen nu weg. In verband met de compensatie wil ik hierbij ook direct doorgeven dat de terugkijk problemen bij mij vanaf 1 september tot ongeveer 21 september geduurd hebben. Alvast bedankt.
Fijn weekend.
Beste Lisa. Heel blij te lezen dat jij het goed oppakt. Super fijn. Hopelijk blijven de problemen nu weg. In verband met de compensatie wil ik hierbij ook direct doorgeven dat de terugkijk problemen bij mij vanaf 1 september tot ongeveer 21 september geduurd hebben. Alvast bedankt.
Fijn weekend.
Daar sluit ik mij bij aan. Wij hebben sinds de start van ons abonnement problemen. Dat is dus van 1 juli t/m de update van 21 September.
Yay, helemaal super om te lezen
Hi
Maak er een mooi weekend van allemaal!
Super dankjewel, jij ook een fijn weekend.
Beste Lisa, ik sluit me bij de anderen aan. Fijn dat er een forum is waar meegekeken wordt en problemen opgepakt worden. Dat zie je wel eens anders.
Wij hebben uiteindelijk problemen gezien vanaf de omzetting op 2 september tot rond de 23e toen ik voor de laatste keer een upgrade heb uitgevoerd.
Wij hebben ook problemen met het terugkijken van opnames (al een aantal maanden!). Beeld dat een paar seconden terugspringt of stil staat en even later weer verder gaat. Geluid dat regelmatig wegvalt en ondertiteling die nog weer ergens anders is. Net een soort puzzel, maar absoluut geen leuke. Een paar willekeurig opgenomen fragmenten (nog niet de meest extreme, maar ik zit niet constant met een camera in mijn hand): https://photos.app.goo.gl/3ep2Lyf6Eie57wbX8
Een paar weken geleden de helpdesk gebeld: de helpdeskmedewerker aan de telefoon was heel aardig, maar kwam niet verder dan het modem en het tv kastje resetten. Dit hielp heel even. De beloofde opvolging vanuit de technische dienst (binnen 48 uur) heb ik niets van gemerkt. Het probleem blijft zich herhalen. Ik ben niet van plan om een paar keer per dag de apparaten te resetten.
Overigens lijkt dit niet te gebeuren bij live televisie, maar zeker weten doe ik dat niet, want wij kijken bijna alleen maar opnames terug.
De tip om verder te spoelen verhelpt het probleem niet.
Het tv kastje (Amino Aria 7X) hangt direct met een UTP kabel aan het modem/router. Terugkijken via internet (TV Anywhere) gaat probleemloos (obv 1 test van een half uur).
Ik ben overgestapt van Ziggo vanwege constante problemen met de kwaliteit, maar ook ik vraag me af of dit wel de juiste beslissing was.
Hallo Lisa,
Ik heb ook dit probleem. Alle opgenomen programma's in de cloud moet je eerst terugspoelen naar het begin voordat je ze kan kijken. Erg irritant om soms 1,5 uur terug te spoelen) Op rtl4 gaat het helemaal niet. Het gekke is dat ik op de ipad met de tv anywhere app geen probleem heb. Alleen met de tv box en Samsung App (beta) gaat dit niet goed. Ik heb een glasvezel verbinding met 1GB. Deze werkt naar behoren.
Misschien overbodig, maar je kunt naar elke willekeurige plek in een cloudopname gaan door de cijfertoetsen te gebruiken (bijvoorbeeld 1 uur 20 minuten = 120 intoetsen). Tenminste bij zo'n TV-kastje.
Sorry voor de highjacking, maar wij hebben ook problemen met terugkijken (catch up?) via de tv gids.
Eerst was de optie verdwenen, paar dagen later was het weer terug en zo gaat het al een paar weken. Nieuwste toevoeging aan dit probleem is dat hij aan het einde start van het programma. De ondertiteling is dan ook heerlijk out of sync als ik de workaround gebruik met het getal 1 op de afstandsbediening. Zonder uitzondering hebben alle zenders hier last van.
powerflip, paperclip reset, alles (inclusief tv) een uurtje zonder stroom, niks geeft verbetering. De modem, box en tv zitten rechtstreeks op elkaar aangesloten met de bijgeleverde materialen van T-Mobile. Direct op de telefoon aansluiting in ons huis.
Wij hebben geen cloud opnames oid aangezien wij een relatief simpel abo hebben. Helaas lees ik dat dit probleem is dat in soortgelijke vorm al langer speelt bij anderen…
Hoe gaan we dit fixen?
Helaas, toch nog niet helemaal verholpen. Nieuw probleem. Bij het kijken van een opname stopt op een gegeven moment het geluid terwijl het beeld verder loopt. De enige manier om dit op te lossen is door de opname te beëindigen en opnieuw op te starten… Hoewel minder vervelend dan de initiële problemen is dit toch hinderlijk… Meer mensen met deze ervaring?
Ik heb vaak om de 10 seconden dat het beeld en geluid even stil staat, ongeveer een seconde
en dan gaat het weer verder, je wordt er knettergek van
Hi
Hi
Hi
Hi
Hi
Hi
- Haal de stekker uit het stopcontact
- Wacht minimaal 10 seconden.
- Stop de stekker weer terug.
Ik hoor heel graag van je of deze stap het probleem heeft getackeld? Laat het mij vooral weten, want ik fix dit graag voor je. Mocht dit niet helpen, dan hoor ik alvast graag of dit voor meerdere programma's geldt of expliciet bij één aflevering? Merci!
Hi
Hoi Lisa, dank voor het aanbod. Ik ben echter zeer tevreden met het huidige zender aanbod. Ik ontvang liever een vergoeding zoals mijn mede forumgenoten. Dankjewel.
Hi
Het speelt bij alle opnames (dus ook meerdere zenders).
Ik baal dat sinds die terugkijk problemen, CC beperkter aanbod nog steeds heeft.
En ook sindsdien (ik weet niet of het gerelateerd is) Murder, She Wrote (bijvoorbeeld) die ik niet af kan kijken omdat hij overlapt met de volgende serie/film, die je niet terug kan kijken, waardoor je het einde mist.
Hi
Hi
Hi
Hi
Hoi Lisa, begrijp me niet verkeerd, een gegeven paard mag je niet in de bek kijken. Maar toch…
Sinds ik ben overgestapt van KPN naar T-mobile is er nog geen enkele maand geweest waarin T-mobile een vlekkeloze dienst heeft verleend. Haperende live TV, slechte kwaliteit bij terugkijken van opnames waardoor het terugkijken onmogelijk werd, terugkijken werkte niet en nu weer het wegvallen van het geluid. Kortom, vanaf het begin af aan heeft T-Mobile niet geleverd wat ze beloofd hebben.
Ter compensatie van dit alles krijg ik nu € 10,- aangeboden… Dit voelt niet goed, eerder als een belediging… Ik had een passende oplossing verwacht en stel voor dat jullie daar alsnog mee komen.
Hi
Hoi Lisa, begrijp me niet verkeerd, een gegeven paard mag je niet in de bek kijken. Maar toch…
Sinds ik ben overgestapt van KPN naar T-mobile is er nog geen enkele maand geweest waarin T-mobile een vlekkeloze dienst heeft verleend. Haperende live TV, slechte kwaliteit bij terugkijken van opnames waardoor het terugkijken onmogelijk werd, terugkijken werkte niet en nu weer het wegvallen van het geluid. Kortom, vanaf het begin af aan heeft T-Mobile niet geleverd wat ze beloofd hebben.
Ter compensatie van dit alles krijg ik nu € 10,- aangeboden… Dit voelt niet goed, eerder als een belediging… Ik had een passende oplossing verwacht en stel voor dat jullie daar alsnog mee komen.
Dat lijkt me geen kwestie van een gegeven paard…. het gaat erom dat je geleverd krijgt wat je mag verwachten… en als dat niet zo is, heb je RECHT op compensatie.
Hoi Lisa,
Ook ik ervaar de benoemde problemen met de opties Terug Kijken/ Begin Gemist op tv.
> Tot aan twee weken geleden kon ik veel programma’s niet selecteren + terugkijken. Er stond dan: terugkijken wordt niet ondersteunt voor dit programma.
> En sinds 2 twee weken kan ik programma’s ‘terugluisteren’: als ik wil terugkijken, dan bevriest het beeld en loopt enkel het geluid.
Het trucje met 1 minuut doorspoelen heb ik gelukkig ontdekt op dit forum..
Voor de compensatieregeling: deze problemen heb ik sinds 2 sept tot op heden.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.