Tijdens het tv kijken heb ik (soms meerdere malen per minuut) even zwart beeld. Nog geen maand geleden de klantenservice aan de telefoon gehad, (tijdens de hulp werd na 16 minuten spontaan de verbinding verbroken), maar modem harde reset gegeven tv-box gereset, heeft tijdelijk gewerkt en nu krijg ik het zelfde probleem weer. Kan mij niet voorstellen dat ik elke maand alles moet resetten en alles opnieuw moet gaan instellen.
tussendoor diverse malen een speedtest gedaan en kwam telkens rond de 370 Mbit/s uit zowel up- als download
Bladzijde 5 / 5
Hi @Denniskusters, je hebt bij ons 14 dagen bedenktijd vanaf het moment dat je de diensten ontvangt. Ik zie dat het abonnement op 3 december geactiveerd is, waardoor je tot en met 17 december het abonnement kosteloos kan opzeggen. De update ontvang je uiterlijk deze vrijdag, dat is dus nog ruim op tijd voor de bedenktijd verstreken is. Zodra je de update hebt ontvangen, krijg je hier een melding van te zien zodra je de Mediabox opstart. Laat je het me weten als de update de problemen heeft verholpen?
Beste Nora, dank voor het antwoord. Nog geen update, dus ik wacht nog even af. Als het zondag niet beter is, ga ik helaas toch opzeggen. Ik heb er dan geen vertrouwen in dat dit op korte termijn wordt opgelost. Maar hopelijk is deze update de oplossing
Zojuist handmatig gezocht naar update, en hij gaf nu wel aan dat er een systeemupdate van de mediabox is, deze directinstalleren.
HOPELIJK is het probleem nu opgelost, dan blijf ik zeker klant. De beeldkwaliteit is namelijk echt veel beter!
De update heeft het probleem niet opgelost. Helaas. Ik ga opzeggen. Toch dank voor de hulp
Ter info, het is zelfs nog erger geworden. Nu meermaals per uur, en dan vaak 5 of 7x achter elkaar
Bij mij zijn beide mediaboxen nu op het laatste software nivo en ik heb af en toe nog last van, heel kortstondig, zwart beeld. Ik heb het idee dat het minder is geworden maar het is er nog wel. Overigens zijn beide boxen bekabeld aangesloten, niet via wifi. Weet niet of dat er nog iets toe doet. Groeten Robert
Na de update lijkt het inderdaad minder, maar het is niet weg. Toch nog steeds, meermaals per uur, zwart beeld.
Mijn opstelling is draadloos, zowel via een MeSH systeem als rechtstreeks op router, maakt geen verschil. Hard reset gedaan, powerswitch etc.
Op advies ga ik maandag weer naar deklantenservice bellen, omdat ze dan de casus steeds meer kunnen updaten. Hierna heb ik ook recht op coulance, als ik over de bedenktermein heen ga.
Ik wilde opzeggen, maar kan niet binnen 4 weken een nieuwe provider krijgen, en ik kan niet 4 weken zonder internet (thuiswerk). Wellicht dat ik alleen de tv opzeg, en het internet aanhoud, want dat werkt perfect
Hoi @Denniskusters, fijn om te horen! Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Ik sta voor je klaar! Groetjes, Ishana
Hoi @robertoe, goed om te horen dat dit verbeterd is! Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je een fijn weekend! Groetjes, Ishana
Ik heb het idee dat het echt een stuk minder is, al heb ik afgelopen dagen niet veel tv gekeken.
Wat ik nu af en toe zie is een "kleine hapering", maar geen 1 seconde zwart beeld meer. Met de hapering is wel te leven, maar ik durf nog niet te vroeg te juichen
Moet eerlijk bekennen, ik had het niet meer verwacht. Maar het lijkt opgelost. Afgelopen 3 dagen geen een keer zwart scherm, en maar 2x kleine hapering. Ben zeer tevreden nu
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.