Tijdens het tv kijken heb ik (soms meerdere malen per minuut) even zwart beeld. Nog geen maand geleden de klantenservice aan de telefoon gehad, (tijdens de hulp werd na 16 minuten spontaan de verbinding verbroken), maar modem harde reset gegeven tv-box gereset, heeft tijdelijk gewerkt en nu krijg ik het zelfde probleem weer. Kan mij niet voorstellen dat ik elke maand alles moet resetten en alles opnieuw moet gaan instellen.
tussendoor diverse malen een speedtest gedaan en kwam telkens rond de 370 Mbit/s uit zowel up- als download
Bladzijde 4 / 4
Dank @RicardoD, ik heb een ticket voor onze technische dienst aangemaakt. Hopelijk kunnen ze aan de hand van je voorbeelden de oorzaak vinden!
Heeft jullie technische dienst al wat kunnen vinden?
heb het idee dat de klachten weer verergeren.. vaker stilstaand en zwart beeld, maar ook meldingen op de telefoon met de vraag of ik over wil naar mobiele data of WiFi nog wil proberen.
Wordt ik nog op de hoogte gehouden of is het gewoon afwachten?
Zijn intussen bijna 2 weken verder sinds het ticket is aangemaakt en vandaag is het weer een dik drama… 3 tot 4 keer per minuut dat het beeld zwart wordt
Ik heb je uitgenodigd voor de test-groep @RicardoD, daar kun je je aanmelden om de firmware te testen. Dit moet het als het goed is oplossen.
Hallo,
wij hebben ook regelmatig zwart beeld net een nieuw modem en een andere mediabox gekregen. Alles aangesloten met geleverde HDMI kabels. Harde reset de stekker eruit , maar niks helpt
Met het oude modem en mediabox nooit geen problemen.
Mag ik jou ook uitnodigen voor de Béta-test @Henkie1961? We vragen dan wel om feedback van de nieuwe firmware. Hopelijk lost dit het zwarte beeld op!
Geen probleem.
Gr Henk
Uitnodiging is verstuurd @Henkie1961, daar kun je je aanmelden en dan zal de firmware worden verstuurd naar de Mediabox. Neem de stappen door in het topic hoe je de firmware dan kunt accepteren.
Zou ik ook een uitnodiging voor de beta test kunnen krijgen? Ik sta eigenlijk op het punt om mijn contract bij jullie op te zeggen
@Tommie van Odido
Uitnodiging verzonden @NickCuyon!
Hi Tommie,
Zou je mij ook kunnen toevoegen aan de BETA?
Overigens heeft mijn odido mediabox ook nog een ander probleem, van tijd tot tijd "reset” de fabrikant instelling van de afstandbediening en moet ik deze opnieuw instellen voordat mijn volume/aanknop weer werkt, ik hoop dat dit ook is opgelost in de beta.
Bij voorbaat dank!
Hoi Tommie,
Ik heb dezelfde problemen meerdere keren zwart knipperend beeld. Ik ervaar voornamelijk bij live TV, maar dan ook een Live uitzending (bv voetbal), maar dan via de TV app voor Android op een Philips Smart TV. Kan ik hier ook een BETA voor krijgen om te testen?
gr Chris
Hoi Tommie,
Ik heb dezelfde problemen meerdere keren zwart knipperend beeld. Ik ervaar voornamelijk bij live TV, maar dan ook een Live uitzending (bv voetbal), maar dan via de TV app voor Android op een Philips Smart TV. Kan ik hier ook een BETA voor krijgen om te testen?
gr Chris
@Tommie van Odido
Ik heb hetzelfde probleem. Kan ik ook worden uitgenodigd voor de Beta? En kan iemand zeggen of dit het heeft opgelost? Bij mij gebeurd het vaak na een paar dagen. Nieuwe klant sinds eind Augustus.
Hi @jeanineV & @kevinwijnb, ik heb jullie op de lijst gezet. De versie zal spoedig gepushed worden naar de Mediabox. Je dient dan alleen op akkoord te klikken in de pop-up. Zouden jullie jullie feedback over de versie willen delen? Alvast bedankt.
Goedenavond. Ook ik ervaar dezelfde problemen, regelmatig beeld op zwart waarna het tv programma gewoon weer doorgaat. Ik heb 2 x mediaboxen, beneden en boven. Beide boxen zijn al vervangen, beide hdmi kabels zijn al vervangen omdat odido suggereerde dat het een slechte kabel zou kunnen zijn. Is het mogelijk om ook deel te nemen aan deze betatest en dan stel ik voor om het alleen op 1 x mediabox zodat ik verschillen kan zien. Hoor het graag, groeten Robert
Hey @robertoe, welkom op onze Community!
Ik heb je op de lijst gezet, het enige wat jij hoeft te doen is de update accepteren. Ik heb alleen de Mediabox met serienummer: GZ24050162200651, op de lijst gezet. Dan kun je de verschillen merken. De update zal spoedig gepushed worden naar de Mediabox.
Hallo Tommie. Dankjewel, vanmorgen de update op de bewuste mediabox uitgevoerd. Ging vloeiend. Ik laat na een tijdje het resultaat weten. Groeten Robert
Helaas heeft de update niet het gewenste effect gehad, het lijkt er zelfs op de tijd op zwart is toegenomen, het duurt langer voor er weer beeld komt. Wanneer je dan terug spoelt komt het niet voor. Dus jammer. Bijgevoegd een screenshot van de software op de mediabox.
Goedenavond,
Sinds april 2023 over naar Odido gegaan en toen ook wel is zwart beeld gehad, maar tijd goed gegaan. Tot gisteren helaas. Is nu vreselijk om tv te kijken, zo vaak krijgen we het zwarte beeld.
Hey Odido,
Hier hetzelfde probleem. Deze week overgestapt van Ziggo (waar ik nooit problemen had). Ik mag hopen dat het binnen mijn bedenkperiode wordt opgelost, anders ben ik weer weg. Dit is niet fijn tv-kijken zo!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.