Skip to main content

Tijdens het tv kijken heb ik (soms meerdere malen per minuut) even zwart beeld. Nog geen maand geleden de klantenservice aan de telefoon gehad, (tijdens de hulp werd na 16 minuten spontaan de verbinding verbroken), maar modem harde reset gegeven tv-box gereset, heeft tijdelijk gewerkt en nu krijg ik het zelfde probleem weer. Kan mij niet voorstellen dat ik elke maand alles moet resetten en alles opnieuw moet gaan instellen.

tussendoor diverse malen een speedtest gedaan en kwam telkens rond de 370 Mbit/s uit zowel up- als download

Dank @RicardoD, ik heb een ticket voor onze technische dienst aangemaakt. Hopelijk kunnen ze aan de hand van je voorbeelden de oorzaak vinden! 

Heeft jullie technische dienst al wat kunnen vinden? 

heb het idee dat de klachten weer verergeren.. vaker stilstaand en zwart beeld, maar ook meldingen op de telefoon met de vraag of ik over wil naar mobiele data of WiFi nog wil proberen. 

Wordt ik nog op de hoogte gehouden of is het gewoon afwachten?

Zijn intussen bijna 2 weken verder sinds het ticket is aangemaakt en vandaag is het weer een dik drama… 3 tot 4 keer per minuut dat het beeld zwart wordt

Ik heb je uitgenodigd voor de test-groep @RicardoD, daar kun je je aanmelden om de firmware te testen. Dit moet het als het goed is oplossen. 

Hallo,

wij hebben ook regelmatig zwart beeld net een nieuw modem en een andere mediabox gekregen. Alles aangesloten met geleverde HDMI kabels. Harde reset de stekker eruit , maar niks helpt

Met het oude modem en mediabox nooit geen problemen.

Mag ik jou ook uitnodigen voor de Béta-test @Henkie1961? We vragen dan wel om feedback van de nieuwe firmware. Hopelijk lost dit het zwarte beeld op! 

Geen probleem.

Gr Henk 

Uitnodiging is verstuurd @Henkie1961, daar kun je je aanmelden en dan zal de firmware worden verstuurd naar de Mediabox. Neem de stappen door in het topic hoe je de firmware dan kunt accepteren. 

Reageer