Hi! Helaas kan ik niet streamen met mijn Odido TV app naar mijn Philips TV.
Zowel Iphone als TV zijn verbonden met hetzelfde Odido basisnetwerk. Vanuit youtube of netflix kan wel worden gestreamd en wordt de tv gevonden. Streamings icoontje is nergens te vinden in de Odido app.
Bladzijde 1 / 1
Hoi @MiLuc16,
Welkom op de Community!
Heeft de app toegang tot je lokale netwerk? Je kunt dit controleren door in de Instellingen-app van de iPhone naar Odido TV te gaan. Het zou er zo uit moeten zien.
Staat het schuifje bij ‘Lokaal netwerk’ aan?
Hopelijk lukt het zo om weer te streamen naar je TV.
Hi, ja die staat aan. Helaas ook geen odido app via de tv appstore om te downloaden
Hi, ja die staat aan. Helaas ook geen odido app via de tv appstore om te downloaden
Was op mijn Sony smart ook niet te vinden, dus nu maar een ‘Google Chromecast met Google TV - 4K’ En dat werkt bij mij perfect zowel op oude Samsung en op nieuwe Sony.
ook de gewone uitvoering werkt goed. (Bevalt het niet kan je het en bij Bol en de MediaM) altijd terug brengen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.