Skip to main content

Zojuist bleef het beeld hangen, geen wifi meer. Alles gereset, geeft geen herstel. Tvbox geeft een melding dat de utp-kabel in de verkeerde poort zit. We hebben voor de freeze niks veranderd..🤔

Wie o wie heeft hier een oplossing voor?

Heb je de UTP kabel al eens op een andere poort op de router gezet? Daarmee kan uitgesloten worden of de routerpoort defect is geraakt.


Hoi @Nijland87, ik vermoed net als @TAVL dat de box in een verkeerde LAN-poort zit achterop het modem, of dat de poort zelf niet meer goed functioneert.

Zou je eens willen proberen om de box op poort drie of vier aan te sluiten, alsjeblieft?

P.s. ik zie dat het Internet in ieder geval weer werkt sinds eergisteren: onze technische dienst heeft daarom het ticket afgemeld. Strookt dit met jouw bevindingen? Ben je inderdaad weer helemaal online?

Alvast bedankt voor je medewerking, we gaan dit oplossen!


Hier in Almere ook een storing. Ons internet  en tv ligt eruit. Gelukkig doet het mobiele netwerk het wel. Alles gereset maar zegt dat er geen verbinding is.


Hallo @Steentjes1967 

Er is een stroomstoring in de wijkcentrale waardoor momenteel alle providers eruit liggen, de storing staat helaas nog niet op de storingspagina.


Reageer