Skip to main content

En ja hoor, er is weer eens een storing. De zoveelste keer al. Het zal wel weer te maken hebben met de nieuwe versie van de app?

Wordt er gewerkt aan het verhelpen van storingen bij Samsung tv's?

 

De app verspringt constant van beeld naar "Er gaat iets mis. Probeer je het nog een keer?". Ook het laden van andere zenders duurt heel lang. 

@Rugbinki Super fijn om te lezen dat je hier geen last meer van hebt nu de oude versie is teruggezet! 

Mocht ik je in de toekomst nog ergens mee kunnen helpen, laat het mij dan weten. Ik help je graag verder! 


Storing is verholpen, maar er is nu wel weer vertraging van het beeld t.o.v. het geluid. Een issue dat ook al heel vaak is voorgekomen...


Overigens moet ik wel iedere keer als ik de tv aanzet de app herstarten. Dus volledig verholpen is het niet. 


Overigens moet ik wel iedere keer als ik de tv aanzet de app herstarten. Dus volledig verholpen is het niet. 

Beste “Laab073” klopt wat je schrijft oude problemen zijn helaas weer terug na terugzetten (oude) ODIDO app, het is nu weer afwachten tot de problemen bij de nieuwe app zijn verholpen.


@Laab073 @Rugbinki Het klopt inderdaad dat sommige problemen weer terug zijn sinds het terugzetten van de update naar de vorige versie. We zijn in ieder geval druk bezig om alle bugs van de nieuwe update op te lossen, zodat iedereen straks volledig weer kan genieten van onze app! 😊


Reageer