Skip to main content

Wanneer ik tv kijk via de app op mijn LG tv blijft het beeld haperen bij Discovery Channel. Gelukkig ben ik nog geen andere zenders tegengekomen waar dit ook voor geldt. Is dit een bekend probleem of kan ik iets doen om het op te lossen? Probleem doet zich zowel draadloos als ook bekabeld voor. Ik wil geen gebruik maken van een box, dat is nog meer drama. Streamen van iPhone/iPad naar de tv gaat wel goed. Mij lijkt het in de app voor de LG tv te liggen bij deze zender. Misschien dat meer mensen dit hebben en ook reeds aangekaart bij Odido. 

Hi @Luigi66, goed dat je dit aankaart.

Gaat het dus echt alleen om Discovery Channel? En komt het voor bij specifieke programma's of geheel willekeurig? Zou je voor mij ook de versie van de app, software versie van je tv en typenummer van de tv willen doorsturen? Alvast bedankt!

Inderdaad Tommie, alleen bij Discovery Channel maar wel alle programma’s. 
LG Webos 6.4.0

App versie 20.390

LG OLED55C16LA

@Luigi66 Super, dank je wel! Goed dat je ook aangeeft dat het tijdens elk programma is op Discovery channel. Ik heb het zojuist ook op andere devices getest en hier lijkt het wel te werken zonder stilstaand beeld. Ik vermoed dan ook inderdaad dat het dan aan de LG app kan liggen. Om het probleem goed door te kunnen zetten voor onderzoek, heb ik nog wat extra info nodig. 

1. Vanaf welke datum en tijdstip ervaar je dit probleem?
  2. Wanneer het beeld hapert, loopt het beeld dan vast of krijg je eventueel nog een zwart scherm of een foutmelding te zien? 
  3. Zou je eventueel een filmpje kunnen maken van het beeld en deze hier in het topic via een wetransfer link willen delen? 

Bedankt alvast voor de moeite!

@Luigi66 Super, dank je wel! Goed dat je ook aangeeft dat het tijdens elk programma is op Discovery channel. Ik heb het zojuist ook op andere devices getest en hier lijkt het wel te werken zonder stilstaand beeld. Ik vermoed dan ook inderdaad dat het dan aan de LG app kan liggen. Om het probleem goed door te kunnen zetten voor onderzoek, heb ik nog wat extra info nodig. 

1. Vanaf welke datum en tijdstip ervaar je dit probleem?
  2. Wanneer het beeld hapert, loopt het beeld dan vast of krijg je eventueel nog een zwart scherm of een foutmelding te zien? 
  3. Zou je eventueel een filmpje kunnen maken van het beeld en deze hier in het topic via een wetransfer link willen delen? 

Bedankt alvast voor de moeite!

Hi @Demi van Odido en @Tommie van Odido ,

Ik kreeg geen foutmelding of een zwart scherm. maar alleen een hapering (freezend beeld). Ik denk dat het ongeveer 2 welken heeft gespeeld. Inderdaad gespeeld, alles werkt nu weer, er is geen update van de app geweest of de TV.

Maar ben wel blij dat het nu weer werkt. Wat mij mag er een slotje op, bedankt voor het meedenken!

Fijn om te horen @Luigi66

Reageer