Ik ben 2 a 3 weken over op T-mobile vwb glasvezel TV, internet en telefoon.
Het TV beeld is soms blokkerig. Met name 's avonds tussen 20:00 en 22:00. Alles al gechecked zoals in de andere topics omschreven, maar probleem is persistent.
Ik krijg Parental Control op het modem niet ingesteld.
Soms verliezen de aangelsoten iPads. iPhones hun internetconnectie. Gebeurt vrij willekeurig. Als het gebeurt dan is het internet gewoon goed op de andere apparaten. Het probleemapparaat heeft dan wel wifi, maar geen internet. Het probleemapparat is statisch, dwz het is niet zo dat het apparaat automatisch aan het switchen is tussen 2.4 en 5 G.
M.n. het blokkerige beeld tijdens live uitzendingen is irritant en kan al voldoende reden zijn om na het lopende contract meteen te switchen van provider.
Voorheen met Tele2, 12 jaar lang adsl. Nooit modems en tv modems verwisseld en altijd goed beeld. Nu het nieuwste van het nieuwste aan modems van T-mobile en het hapert her en der. Dat geeft geen goed gevoel.
Overigens is het eerste termijnbedrag afgeboekt. Met een ander bedrag dan verwacht. Maar ik zie in mijn account geen rekening staan. Wat is daar de reden van?
Beste antwoord door Piotr
Bekijk origineel