Skip to main content

We zijn inmiddels de tel kwijt hoe frequent wij de router uit en aan zetten om de boel weer werkend te krijgen.

1) verleden week bevroor het beeld plotseling. Niets meer te doen. Afstandsbediening werkte ook niet dus alles weer uit en aangezet. 10 seconden wachten en weer aan.

2) Terugkijken van opgenomen programma’s? Sinds gisteren niet meer mogelijk. De ene aflevering wel en de andere weer niet. Volstrekt willekeur.

Beste Odido, wanneer gaan jullie een stabiele dienst verlenen? Dit is gerommel. Jullie infrastructuur is niet stabiel en irriteert ons. Huiswerk niet goed gedaan?

Graag een oplossing!  We kijken het nog even anders direct contract annuleren.

Monique

Hier ook. Ik word er niet goed van. Beeld gaat steeds uit. Geluid steeds handmatig instellen. Nu weer geen verbinding met de TV. En als je belt hebben ze er de ballen verstand van

Hi ​@Moon1359, dank voor het starten van dit topic. Dat is geen fijne ervaring, ik draai dit graag om! Ik ben gelijk benieuwd welke melding je precies krijgt wanneer het Terug Kijken niet lukt. Wat gebeurd er, wat doet of zegt de Mediabox? En omdat het zo willekeurig is, kun je twee voorbeelden geven (zender, programma, datum/tijd) van wanneer het niet lukt? Vergeet niet dat een reset van de Mediabox goed kan helpen, er zit hiervoor een knopje aan de achterkant van de Mediabox. Hiermee zet je mogelijke instellingen wel terug naar de fabrieksinstellingen. 

@helga59-356 Dit laatste wil ik jou ook aanraden. Dit kan goed helpen! Wat bedoel je met '’geluid steeds handmatig instellen'’? Onthoudt hij bepaalde persoonlijke instellingen niet? Om welke gaat dit precies?

P.S We zijn bezig met de uitrol van onze nieuwe firmware. Deze lost veel bugs op!

Na het laatste onderhoud en update van onze mediabox is het geluid nu goed. Maar nu maakt de box weer geen contact met de TV met gevolg dat ik deze apart moet aanzetten met de afstandsbediening van de TV en eerst de app moet aanklikken. Ik reset (ook op de box zelf) het modem en de box regelmatig. 
elke keer wat anders maar zelden iets goeds 😫

Hi ​@Moon1359, dank voor het starten van dit topic. Dat is geen fijne ervaring, ik draai dit graag om! Ik ben gelijk benieuwd welke melding je precies krijgt wanneer het Terug Kijken niet lukt. Wat gebeurd er, wat doet of zegt de Mediabox? En omdat het zo willekeurig is, kun je twee voorbeelden geven (zender, programma, datum/tijd) van wanneer het niet lukt? Vergeet niet dat een reset van de Mediabox goed kan helpen, er zit hiervoor een knopje aan de achterkant van de Mediabox. Hiermee zet je mogelijke instellingen wel terug naar de fabrieksinstellingen. 

Een reset vd mediabox heeft (nog) niets uitgehaald. Onderstaand de melding die wij op het scherm zien. Het betreft opnamen van RTL4, een willekeur van afleveringen qua datum die wel/niet opstarten. Via de app geeft het terugkijken geen problemen.

Wij hebben nogmaals een reset gedaan (we zijn de tel inmiddels kwijt) van de 4K mediabox maar het lukt niet om Opnames terug te kijken. Casten lukt ook niet (zie andere post).

Via de andere tv (zonder 4K box) dus via de app werkt het wel.

Kortom, wij stellen Odido thans in gebreke aangezien dit een betaalde functie betreft icm 4k Box.

Odido dient te inhouding stop te zetten.

Wij hebben vanaf het begin te veel hic ups en Odido heeft haar zaakjes niet op orde.

Zoals gezegd dienen de problemen op korte termijn opgelost te zijn anders zullen wij direct het contract stopzetten. 

We zijn weer een stap verder met zelfonderzoek want met Odido komen we niet verder. In de ochtend is het terugkijken van opnamen niet mogelijk, in de avond wel. Hoe vreemd is dit?

Odido, los het op aub!

Hi ​@helga59-356, dit probleem is inmiddels bij ons bekend en in onderzoek. Er zijn soms problemen die met de Wifi-verbinding kunnen ontstaan, zodra de Mediabox in standby staat. De verbinding is dan alleen te herstellen door de Mediabox opnieuw op te starten. Hiervoor wordt al een oplossing getest voor de volgende softwareupdate. Alle lopende problemen betreft de Mediabox delen wij in dit topic: Nieuw bij Odido TV: Mediabox | Odido community. Zo weet je exact wat er wel of niet bij ons bekend is en waar we momenteel mee bezig zijn om op te lossen.

@Moon1359 Ik heb meteen met je meegekeken in je account en je opnames, ik zie inderdaad de foutmelding terug bij verschillende afleveringen op RTL 4 van The Bold en dat het echt willekeurig ook is. Wat hier precies de oorzaak van is, is nog niet bekend. Ik heb deze inzichten in ieder geval met onze technische dienst en het tv team gedeeld. Zodat zij dit verder uit kunnen zoeken. Goed dat je ook aangeeft dat het in de avond wel werkt, dan kunnen we dit gerichter onderzoeken. Mocht je in de tussentijd meerdere bevindingen hebben of ook nog op andere zenders ervaren? Laat het alsjeblieft weten dan kunnen we dit ook meenemen. Bedankt!

Duidelijk maar wij betalen voor de optie Opnemen en Terugkijken in ons maandabonnement en nu geef jij aan dat er inderdaad foutmeldingen zijn. Maar dan gaan wij daar toch voor betalen voordat het is opgelost aan jullie kant! De ene keer werkt het wel en volstrekt onduidelijk wanneer het weer eens niet werkt. 

@Moon1359 Ik snap goed dat je niet wil betalen voor iets wat niet (goed) werkt. Geen zorgen, ik verzeker je dat de kosten voor Opnemen worden vergoed voor de periode dat dit niet goed heeft gewerkt. Ik kan dit alleen wel pas in het systeem zetten als we dit probleem ook echt hebben opgelost. Op die manier hebben we gelijk de gehele periode te pakken. Voor Terug Kijken betaal je per maand niet extra, dit zit standaard in je TV pakket.

Laat je het mij weten als je nog vragen hebt of als ik tussendoor nog iets voor je kan doen? Ik doe het graag! 

Reageer