Ben een aantal jaren bij T-Mobile. In het begin had ik prachtig beeld zonder storingen.
De afgelopen maanden heb ik schokkend vertraagt beeld.
Eerst heb ik het T-Mobile (TM) Community/Forum naar vragen en antwoorden gekeken.
B.v. verbindingen, TV-Box harde schijf leeg maken enz..
Niets heeft hierin een oplossing voor mijn beeldprobleem geholpen.
Wel valt mij op dat veel mensen problemen hebben met TM.
Met de Techn-dienst van TM naar een oplossing gezocht.
Het bleek dat mijn “beeldsnelheid” veel te laag stond; deze is door hun naar 97 gezet.
Na deze verhoging bleef het zelfde beeldprobleem!
Na veel pogingen kregen ook hun hiervoor geen verdere oplossing voor mijn beeldprobleem.
Hierop hebben ze een techn.-specialist thuis naar de beeldresultaten laten kijken.
Zijn oordeel: hier in huis is alles goed aangesloten; ik zie bij uw opnamen dat het slecht vertraagde beeld en soms zelfs blokkering beeld overkomt; ik denk dat het probleem van buiten af komt (TM???). Voor alle zekerheid heeft hij het modem vervangen. Mocht ik nog steeds beeldproblemen blijven houden. Dan kon ik de hem alsnog bellen.
Hem kort daarna gebeld en doorgegeven dat ik nog steeds een vertraagt/schokken beeld heb.
Zijn antwoord was; ik kan u niet verder helpen, neemt u maar dit met TM op, mogelijk zou het aan de TV-Box kunnen liggen. TM heeft mij een nieuwe TV-Box toegezonden. Deze aangesloten en jawel wederom schokkend/vertraagt beeld (per minuut wel 3 tot 4x). Wederom met TM tech-dienst gebeld. Hierop kreeg ik het antwoord: een paar keer schokkerig/vertraagt beeld dat kan; hierin kunnen wij weinig doen. In de toekomst gaan wij de beelden via de Cloud aansturen, dan zal dat voor veel gebruikers de beeldkwaliteit veel verbeteren.
Wat is dat voor service; daar zit ik als klant niet op te wachten! Ik betaal voor een goed produkt,NU!