Prachtige Samsung tv gekocht Neo QLED 8K QN800B. Helaas heeft deze geen app voor de Nederlandse markt!?!? Dit ondanks de T-Mobile statement dat alle Samsung Tv’s van minder dan 4 jaar oud allemaal compatibel zijn … Staat alleen een T-Mobile app op voor de Tsjechische markt ?! Geen enkele opvolging of update door T-Mobile. Nu al spijt van deze overstap. Waarschijnlijk de juridische middelen inschakelen wegens het verschaffen van misleidende informatie bij promotieddoeleinden.
Ik het pb bericht verstuurd.
Hi
- Welke afstandsbediening gebruik je bij jouw tv?
- Wat is het besturingssysteem van de tv (dit is te vinden bij de instellingen van de tv)?
- Wat is de software versie?
- Welke versie van de Smart TV App is er geïnstalleerd?
- Op welke datum/wanneer kwam je achter dit issue?
Hartstikke bedankt voor de moeite allemaal!
Hi
Hi
Bij mij dezelfde versies van zowel afstandbediening en software als bij Sieg.
datum 03-01-2023
grtn, Niels
Cheyenne, ik je een pb gestuurd.
Kun je die ff checken?
Ik heb je vraag mbt de T mobile app ,intern doorgestuurd naar onze product specialist, misschien dat deze hier meer informatie over heeft. Ik moet hiervoor alleen even op antwoord wachten.
Zodra ik antwoord van samsung heb zal ik het met je delen.
Hoi! Ik heb inmiddels antwoord. Mijn collega zegt het volgende: "Wij hebben nog geen andere versie app van T-mobile gekregen voor deze tv. ". Dus je zit nu eigenlijk een beetje tussen schip en wal in, als ik dat mag zeggen. ^Ava
Dus de actie ligt bij tmobile om te zorgen dat de app voor samsung geregeld wordt.
Hi
- Welke afstandsbediening gebruik je bij jouw tv?
- Wat is het besturingssysteem van de tv (dit is te vinden bij de instellingen van de tv)?
- Wat is de software versie?
- Welke versie van de Smart TV App is er geïnstalleerd?
- Op welke datum/wanneer kwam je achter dit issue?
Hartstikke bedankt voor de moeite allemaal!
Hi
Hi
Bij mij dezelfde versies van zowel afstandbediening en software als bij Sieg.
datum 03-01-2023
grtn, Niels
Beste T-Mobile, met een waar genoegen verneem ik dat ik inmiddels ben gepromoveerd naar een Top Poster, echter na 7 maanden acht ik het hoogtijd dat T-Mobile beloftes nakomt, zeker na alle misleidende reklame. In afwachting van de app was de tussenoplossing een aparte gratis box voor een aantal maanden. Inmiddels zijn we 7 maanden verder en betaal ik elke maand nog steeds voor de box, die daarbij minstens tweemaal per avond hapert bij opnames. Dubbele belofte die dus niet wordt gerespecteerd. Graag verwacht ik van T-Mobile nu een finaal communicatie & actieplan alvorens ik jullie officieel in gebreke laat stellen.
Hi
Is er een doel gesteld door tmobile wanneer dit issue opgelost moet zijn?
Update: in de laatste update van het onderzoek op 6 februari zie ik dat ze nog bezig zijn samen met Samsung. We wachten zo te zien op de bevindingen en issues van Samsung voor dit model voordat we verder kunnen. Zodra er een nieuwe terugkoppeling is op het onderzoek, dan laat ik het weten in dit topic.
Hi
Dank Lisa, het is “goed” om te horen dat het ontrafeld is. Enig idee over wat voor tijdslijn we spreken voor een oplossing? Vrijdag komt de monteur weer langs. Mogelijk vraag ik om een box met kabel te installeren in afwachting, want het is vandaag onwerkbaar. Dank voor alle moeite. René
Can anyone please tell me If this has been resolved? I can see that this post is several months old and I have exactly the same issue.
I recently bought a new TV (from MediaMarkt) (A Benelux version - Model Samsung NEO QLED 8k 65QN800B) but cannot see the T-Mobile TV App. The only app I find under T-Mobile is a Czech version of the application.
Thanks
Paul
Zit Tmobile er wel bovenop bij Samsung?
Wij hebben nog geen andere versie app van T-mobile gekregen voor deze tv. Samsung gaat niet over de ontwikkeling van de apps. Als een app niet beschikbaar is op de televisie, dan dient de klant ten alle tijden contact op te nemen met de app ontwikkelaar. We krijgen dus niet meer informatie over deze kwestie. ^Yentl(samusng)
Demi geeft toch op 6 februari al aan dat ze in contact zijn met Samsung? Dit zijn geen zaken die snel.op te lossen zijn.
Thanks
Paul
Ook ik ben erg benieuwd wanneer T-Mobile dit eindelijk eens gaat oplossen voor de QN800B.
Afgelopen weekend weer eens probleemloos TV kunnen kijken (dat is voor mij: knopje Herstart activeren en afwachten of alles “achter de schermen: werkt) en mijn opgenomen series kunnen bekijken. Dit is ongeveer 2/3 van een maand mogelijk,,, (ik houd een logboek bij),
Uiteraard was het geluk van korte duur, opstart gisteren (maandagavond) ging het weer mis, na de herstart werkte het achter de schermen weer niet (het radertje blijft draaien / zoeken). Geen opnames bekijken dus. Dan maar Samsung TV gaan kijken, verveeld door de Pathé app gebladerd, wat YOU-Tube en terug naar de TV-app. Wat zappen en verdorie bij SBS9 ging het mis, beeld (en geluid) op zwart… met geen mogelijkheid te activeren… anders dan van zender wisselen (de nabije zender staat dan ook op zwart overigens) en weer eens terug gegaan… beeld was er weer (pffoe...) Voor de gein ook eens gekeken of “achter de schermen” werkte, tot mijn verbazing was dat dus het geval…Maar ja de TV avond was inmiddels voor mij voorbij, dus had ik er niet veel aan,
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.